کد خبر: ۹۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز دوم/ روزبهانی روی رینگ می‌رود

ورزشکاران ایران در روز دوم بازی های المپیک ریو رقابت های خود را در چهار رشته دنبال می کنند.

به گزارش شیرازه طبق برنامه رقابت ورزشکاران شرکت کننده در رشته های مختلف بازی های المپیک و در روز دوم این بازی ها، نمایندگان ایران در چهار رشته به مصاف حریفان شان می روند.

بر این اساس در بخش تیمی تیم ملی والیبال در نخستین دیدار المپیکی خود به مصاف آرژانتین می رود. این دیدار ساعت ٢٢:٣٥ یکشنبه شب (به وقت محلی) برگزار می شود. پیش از والیبال اما رقابت ورزشکاران کشورمان در تیراندازی، قایقرانی و بوکس برگزار می شود.

بر این اساس گلنوش سبقت اللهی در تپانچه بادی و مهسا جاور در مرحله شانس مجدد رقابت های روئینگ به مصاف حریفان شان می روند. رقابت سبقت اللهی و جاور ساعت ٩ به وقت محلی برگزار می شود.

احسان روزبهانی تنها بوکسور ایران در المپیک ریو نیز فردا اولین مبارزه خود را ساعت ١٨:٤٥ به وقت محلی مقابل پیتر مولنیرگ از هلند برگزار می کند. این مبارزه در وزن ٨١- کیلوگرم برگزار می شود.

 سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: المپیک2016 ، برزیل ، بوکس ، ریو
نظرات بینندگان