کد خبر: ۱۶۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
مربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز:

لارستان ظرفیت میزبانی تنیس‌روی‌میز بین‌المللی را دارد

مربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز گفت: لارستان ظرفیت بسیار خوبی چه به لحاظ فنی و چه سخت‌افزاری برای این رشته دارد و می‌توان مسابقات بین‌المللی را نیز در این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امیر بخشی مربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز در پایان اردوی هشت‌روزه تیم ملی تنیس‌روی‌میز در لارستان افزود: سالنی که برای تمرین در اختیار ما قرار گرفت از نظر کیفیت، یک سالن بین‌المللی است و فکر می‌کنم بزرگ‌ترین و بهترین سالن در ایران محسوب شود.


بخشی عنوان کرد: ما از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه در سالن بین‌المللی لارستان تمرین داشتیم تا آمادگی لازم برای اعزام به مسابقات آسیا میانه و کسب سهمیه مسابقات آسیا در چین به دست آوریم.


وی ادامه داد: بازیکنان از سطح فنی خیلی خوبی برخوردار بودند و دو تن از بازیکنانی را که به‌تازگی از مسابقات قهرمانی جهان برگشتند در این اردو داریم.

به‌علاوه اینکه سه تن از بازیکنان لارستان نیز در این اردو حضور دارند که از بازیکنان برتر کشور هستند.


مربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز ایران اظهار داشت: میزبانی لارستان بسیار خوب بود و امکانات رفاهی و محل اسکان خوبی را در اختیار ما گذاشتند. امیدوارم این همکاری با فدراسیون ادامه داشته باشد و اردوهای تیم های ملی در این شهرستان برگزار شود.


وی بیان کرد: اردوی بعدی در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ و در تهران به‌عنوان آخرین اردوی قبل از اعزام به قزاقستان برای مسابقات آسیا میانه خواهد بود.

بنیامین فرجی، محمدامین صمدی، سامران کریمی، محمدحسن حبیبی، سید علی سجادیان، امیرمهدی کشاورزی، محمدرضا نشاطی، محمدحسین ولی داداشی، فراز شکیبا، احسان شریعتی، عرفان شیردل و مهدی عسکری زاده، ۱۲ نفری بودند که در این اردو حضور داشتند که به کمک اعضای کادر فنی شامل میعاد مکیف، امیر بخشی، محسن قربان، ایمان چمن‌آرا، سید احسان سجادی و مهدی اکبری خود را برای مسابقات آسیا میانه آماده کردند.


لارستان پیش‌ازاین میزبان مسابقات تنیس‌روی‌میز نونهالان دختر کشور در اسفندماه سال گذشته، اردوی تمرینی جنوب کشور در ایام نوروز ۱۴۰۲ و مسابقات قهرمانی آزاد تنیس‌روی‌میز جوانان پسر کشور در بهمن‌ماه سال جاری بوده است.


لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

 

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان