کد خبر: ۹۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
امام جمعه شهرستان سپیدان :

مسئولان بدانند با مدیریت شاه سلطان حسینی نمی شود جایی را اداره کرد/ برخی مسئولان انگار مسئول این شهرستان نیستند

امام جمعه شهرستان سپیدان گفت: برخی مسئولان انگار مسئول این شهرستان نیستند؛ این آقایان مسئول بدانند از این پس مسئولانی که در شهرستان احساس وظیفه نکنند نمانند چون اتفاق دیگری می افتد.

به گزارش شیرازه  امام جمعه سپیدان  در جلسه امر به معروف ونهی از منکر شهرستان سپیدان ملاحضه کاری را آفت مهم عدم اجرای قانون در شهرستان خوانده و افزود: اگر قانون بد هم اجرا شود بهتر از بی قانونی در شهرستان است.

وی عمل به وظایف را اولین قدم امر به معروف بین مسئولان خوانده و افزود: متاسفانه باور امر به معروف به خاطر حب ریاست و چسبیدن به میز و جایگاه در بین مسئولان وجود ندارد و به همین دلیل وحدت رویه بین مسئولان از بین رفته است.

موسوی انور با بیان اینکه امر به معروف فقط مختص امام جمعه و سپاه نیست تصریح کرد: در جلسات امر به معروف همه به اتفاق نظر مساله ایی را مصوب می کنند اما پس از خروج از جلسه بین عموم پخش می کنند که فقط امام جمعه با فلان مورد مشکل دارد!

رئیس ستاد امر به معروف سپیدان با اظهار اینکه چه کسی باید جوابگوی مطالبات مردم باشد؟! خاطر نشان کرد: دفتر امام جمعه شهرستان کارهای فرهنگی که متولیان آن در قانون مشخص است را به سبب بی خیالی برخی مدیران انجام میدهد!

وی تصریح کرد: اگر اداره و نهادی از این پس بخواهد به وظایف قانونی خود عمل نکند با آن برخورد قضایی می شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپیدان گفت:به خاطر عدم امکانات دهی مناسب هر مسافری به مارگون می رود با الفاظی نظام را مورد توهین قرار می دهد.

امام جمعه سپیدان به وضعیت نابسمان تفرجگاه مارگون که به مرکز فسادی در شهرستان تبدیل شده اشاره کرده و اظهار داشت: مجموعه فرمانداری و بخشداری ها وظیفه ساماندهی تفرجگاهها که سالهاست با غفلت رها شده را برعهده دارند.

وی تاکید کرد: ساماندهی تفرجگاههای عمومی و خصوصی باید هر چه سریعتر توسط ادارت متولی انجام شود.

امام جمعه سپیدان اظهار داشت :برخی مسئولان انگار مسئول این شهرستان نیستند؛ این آقایان مسئول بدانند از این پس مسئولانی که در شهرستان احساس وظیفه نکنند؛ نمانند چون اتفاق دیگری می افتد..

موسوی انور در بخش دیگری از سخنان خود عدم وحدت رویه بین مسئولان را به ضرر شهرستان دانست و با مطرح کردن این سوال که "چه اقدام بزرگ اقتصادی در شهرستان صورت پذیرفته؟!  اظهار داشت: چرا مسئولان ارشد شهرستان گزارشی از فعالیت های اقتصادی نمی دهند، چه کسانی باید به گلایه های صاحبان صنایع در شهرستان گوش و مشکلاتشان را برطرف کند؟!

وی  یادآور شد: در سپیدان  کار اقتصادی رها شده، از طرفی  تشییع و یا یادواره شهدا برگزار می شود، غایبند، مراسمات فرهنگی برگزار می شود، آقایان غایبند، جلسات شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف برگزار می شد، حضور پیدا نمی کنند، اولا مسئولان ارشد استان باید نسبت به چنین بی تفاوتی ها پاسخگو باشند ،مسئولانی که سیاسی و حزبی فکر می کنند و در حال رول عوض کردن و فیلم بازی کردن هستند، دیگر در این شهرستان موفق نخواهند شد، آقایان مسئول بدانند با مدیریت شاه سلطان حسینی نمی شود جایی را اداره کر،!

منبع مارگون

نظرات بینندگان