کد خبر: ۹۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
باز هم تغییر فرماندار؛

برای مستاجر فرمانداری خرامه حکم تخلیه صادر شد

پس از تغییرات گسترده درفرمانداری های استان، صبح امروز قطار تغییرات فرمانداران به ایستگاه شهرستان خرامه رسیده است و نور الله اسپرجان فرماندار خرامه بر این قطار سوار شد و جای خود را به حسین آرگیو داد.
به گزارش شیرازه، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری؛  در روزهای گذشته شاهد تودیع و معارفه سریالی فرمانداران استان فارس بودیم، فرماندارانی که در ادبیات سیاسی فارس به فرمانداران 8 ماهه شهرت یافته‌اند.

‌پس از تغییرات گسترده در فرمانداری‌های استان، صبح امروز  قطار تغییرات فرمانداران به ایستگاه شهرستان خرامه رسیده است و نورالله اسپرجان جای خود را به حسین آرگیو داد.

 سونامی تغییرات فرمانداری‌ها در استان فارس در حالی رو به گسترش است که دیروز در خبری از یک منبع آگاه شاهد افشا جلسه شبانه تعدادی از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد دولتی فارس و تعدادی از افراد وابسته به طیف تندرو اصلاح‌طلبان بودیم.

این تغییرات و این جلسات شبانه برای مردم هرگز  خوش‌آیند نیست، چراکه می‌بینند مسئولان و نمایندگان فارس در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی تنها به فکر منافع جناحی و برد و باخت در انتخابات هستند.

خوب است نخبگان و دلسوزان نظام، فارغ از بازی‌های نفرت‌انگیز سیاسی، به این پرسش پاسخ دهند« در حالی که تنها و تنها ۸ ماه از عمر دولت کنونی باقی است، این همه تغییرات برای چیست؟ آیا دلیل این عزل و نصب‌ها ناموفق بودن و ناکارایی فرمانداران سابق است؟ یا صرفاً چینش انتخاباتی برای به دور دوم کشاندن دولت است؟».

افکار عمومی و مردم ولایتمدار و باهوش استان فارس به فراست متوجه می‌شوند که این‌گونه اقدامات ناشی از احساس ضعف و شکست در انتخابات پیش روی اصلاح‌طلبان است و به همین روی با تحویل صندلی‌های استیجاری فرمانداری با قولنامه 8 ماهه در تلاش هستند ضعف‌های خود را برطرف کنند.

باید منتظر بود و دید مسافر بعدی  قطار تغییرات چه کسانی هستند.

نظرات بینندگان