کد خبر: ۹۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵

نخبگان جهرم ساماندهی می‌شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی جهرم از تدوین طرح ساماندهی نخبگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه ، سیدمحمود رضا نسابه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر جهرم که به منظور بررسی طرح ساماندهی نخبگان شهرستان برگزار شده بود، هدف از اجرای این طرح را شناسایی، سازمان‌دهی و تکریم نخبگان عنوان کرد و گفت: طرح ساماندهی نخبگان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر جهرم تایید و تصویب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر جهرم با بیان اینکه گستره این طرح تنها منحصر به افراد نخبه علمی نیست بلکه تمام کسانی که می‌توانند منشأ اثرات مثبت در شهرستان هستند را شامل می‌شود، افزود: به دلیل نبود متولی در امر نخبگان تشکیل یک مجموعه برای ساماندهی آنان ضرورت دارد.

نسابه با بیان اینکه طرح ساماندهی نخبگان شهرستان جهرم به صورت برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت اجرا می‌شود، رسیدن به اهداف این طرح را نیازمند مشارکت و حمایت دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد دانست.

وی با اشاره به اینکه استفاده از توانمندی نخبگان موضوعی است که اکنون به‌صورت یک مطالبه مردمی درآمده است، گفت: در حال حاضر سازمان ملی نخبگان با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله طرح دانش آموزی شهاب اقدام به فعالیت در راستای ساماندهی نخبگان کرده است که این مهم باید در جهرم رونق بیشتری داشته باشد.

منبع: پسین جهرم

برچسب ها: نخبگان ، جهرم ، دانشگاه ، فرهنگی
نظرات بینندگان