کد خبر: ۹۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
سرمایه گذاری که به اسم دولت تمام کردند؛

افتتاحیه ای به اسم هفته دولت از جیب ملت

امروز افتتاحیه ای در اقلید به اسم هفته دولت انجام شد که سرمایه گذار آن می گوید از هیچگونه تسهیلات بانکی استفاده نکرده و علی رغم پیگیری ها ونامه نگاری های مکرر هیچ کمک دولتی به وی نشده است.

به گزارش شیرازه در آغاز هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های مختلفی در سطح کشور هستیم و کما فی السابق در شهرستان اقلید هم افتتاح این پروژه ها و ویژه برنامه ها برگزار میشود.

مردم وهمشهریان اقلیدی به ویژه جوانان جویای کار به برنامه های این هفته چشم دوخته اند تا بلکه با تدبیر دولت گامی در جهت حل مشکلات آن ها بردارند.

امروز در اولین روز از هفته دولت شاهد افتتاح اولین پروژه شهرستان اقلید بوده ایم، سردخانه 5هزار تن دو مداره مکانیزه،با مبلغ 3میلیارد ونیم با ضرفیت10نفر اشتغال و با مجوز رسمی از سازمان جهاد کشاورزی افتتاح شد.

پروژه ای که مصداق بنام من و به کام دیگران را در ذهن ها تداعی میکند چرا که پروژه مورد نظر پروژه ،افتتاح سردخانه کشاورزی در شهرکت صنعتی یک اقلید بود.

در حاشیه این افتتاح پای درد دل سرمایه گذار این سردخانه نشستیم، سرمایه گذار  این سردخانه خود دلیل افتتاحیه را نمیدانست .

وی از هیچگونه تسهیلات بانکی استفاده نکرده و علی رغم پیگیری ها ونامه نگاری های مکرر هیچ کمک دولتی به وی نشده است.

ظاهرا مشکل از همان زمان گرفتن زمین شروع شده است؛ زمانیکه زمین را به متری بیست دوهزار پانصد تومان در سال 92 به وی واگذار شده با بدترین شرایط.

جالب اینجا است که وی میگوید بیش از 100میلیون برای تسطیح این زمین هزینه کرده تا این زمین که 4متر از سطح زمین گود بوده را تسطیح و آماده کار اجرایی کند.

منتظر میمانیم تا از طرف نماینده دولت در شهرمان و افرادی که این برنامه را جزء افتتاحیه های هفته دولت قرار داده اند جوابیه ای ارسال شود.







منبع: کلیدفارس

نظرات بینندگان