کد خبر: ۹۵۰۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وقتی که شعارهای ارزشی نظام از تریبون نمازجمعه تغییر می کند؛

ما اهل کوفه نیستیم،حسن تنها بماند

بخشدار علامرودشت در شهرستان لامرد در اقدامی عجیب در سخنرانی خود در بین الصلاتین نماز جمعه شعار ارزشی « ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند » را تغییر داد.
به گزارش شیرازه در زمان فتنه 88 و با یک حرکت کاملا برنامه ریزی شده که از خارج از کشور و از سوی دشمنان و معاندان نظام هدایت می شد، برخی از شعارهای ارزشی نظام تغییر کرد.

شعارهایی مانند جمهوری ایرانی، شعارهای تغییر یافته که اصل ولایت فقیه را زیر سوال می برد و یا « نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران » جای تعجب و شگفتی نیست چرا که آنان ماموریت شان دقیق مشخص است اما جای تعجب است وقتی که شعارهای ارزشی نظام از تریبون نماز جمعه زیر سوال می رود و اما اصل ماجرا چیست؟

دیروز جمعه 5 شهریورماه ایوب غفاری بخشدار علامرودشت که در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به ارائه گزارش عملکرد دولت در این بخش پرداخت، هرچند که برخی از گزارشات و عملکردها به قبل از دولت یازدهم مربوط می شد.

وی در قسمتی از سخنان خود با اشاره به موفقیت های دولت آقای روحانی و لزوم حمایت از دولت در اقدامی عجیب شعار ارزشی نظام « ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» را تغییر داده و به جای آن اظهار داشته است « ما اهل کوفه نیستیم، علی و حسن تنها بمانند».

حال جای این سوال پیش می آید که چرا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اجازه می دهد شعارهای ارزشی نظام این گونه از جایگاه مقدس نماز جمعه تغییر یابد؟

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اشنا
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
0
تازه به دوران رسیده و خودش هم نمی فهمد چه می گوید
علامرودشتی
Netherlands
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
0
خداوکیلی چقد جالب از کاه کوه می سازید
نون و آب تون تو نفاق و دودستگی و فتنه گریه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
0
میگویند که انسانی که در حال سقوط است به وسیله ای چنگ میزند تا سقوط نکند . این حال روز فقط این بخشدار نیست همه افراطیون این دولت به چنین رفتاری گرفتار شده اند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
0
به نظر میرسه یه فرد بی تجربه و کم سواد است و جو گیر شده خواسته به نوغی خودش را مطرح کنه ، شعارهای انقلابی تا ابد انقلابی خواهند ماند و همچین الف سیاستمداری نمی تواند شعار انقلابی را تحریف کند .