کد خبر: ۹۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
رئیس شورای خیرین سلامت سروستان خبر داد:

کمک یک میلیاردی شهروند سروستانی به شورای خیرین سلامت سروستان

رئیس شورای خیرین سلامت سروستان از کمک یک میلیارد و سیصد و چهل میلیون ریالی یکی از خیّرین سروستانی به این شورا جهت کمک به توسعه خدمات در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه  در جلسه شورای خیرین سلامت سروستان که در بیمارستان شهدای این شهرستان برگزار شد، غلامرضا نادری،رئیس این شورا از کمک یک میلیارد و سیصد و چهل میلیون ریالی یکی از خیّرین سروستانی به این شورا جهت کمک به توسعه خدمات در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه این مطلب افزود: آقای حاج علی حسین سلیمانی، یکی از خیّرین نیک اندیش سروستانی با حضور در دفتر شورای خیّرین سلامت سروستان مبلغ یک میلیارد و سیصد و چهل میلیون ریال به این شورا اهدا کرد.

رئیس شورای خیّرین سلامت سروستان ضمن تقدیر از این خیر بزرگوار تاکید کرد: نامبرده از خیّرین پیشکسوت سروستانی است که سالهاست در اکثر زمینه های عام المنفعه این شهرستان حضور فعالی دارد.




غلامرضا نادری در ادامه سخنان خویش با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری شورای خیّرین استان فارس در ماه گذشته اظهار کرد: در این اجلاسیه از سه نفر از خیّرین سروستانی که در سال گذشته و در حوزه سلامت کمک های قابل توجهی داشته اند تقدیر شد.

حاج صدرالله بابایی، خانواده زنده یاد نصرت الله طهماسبی و حاج جلیل نیکبخت، سه خیّر  سروستانی هستند که در اجلاسیه سالانه  خیّرین حوزه سلامت فارس به عنوان نفرات برتر از آنان تجلیل شده است.

رئیس شورای خیّرین سلامت سروستان همچنین افزود: علی مهدیزده سروستانی از کارمندان شبکه بهداشت و درمان سروستان و مسئول روابط عمومی شورای خیرین سلامت سروستان نیز به عنوان رابط برتر شورای خیّرین سلامت شهرستان های فارس انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

غلامرضا نادری در ادامه این جلسه از زمان برگزاری مراسم کلنگ زنی نخستین پایگاه اورژانس خیّرساز درون شهری در سروستان خبر داد و گفت: مراسم کلنگ زنی نخستین پایگاه اورژانس خیّرساز درون شهری سروستان در فضایی به مساحت 1000 مترمربع و در دو طبقه و با زیر بنایی بالغ بر 450 مترمربع روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 9:30 صبح و با حضور مردم و جمعی از مسئولین شهرستان سروستان در تقاطع بلوار امیرکبیر دانشگاه(پارک محله ای شهدای عشایر) برگزار می شود.

وی همچنین افزود: این پروژه با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال ظرف مدت کوتاهی اجرا و مورد استفاده قرار می گیرد.




خاطر نشان می شود کلیه هزینه اجرایی این پروژه را آقای محمدجواد ثابت و همسرشان که هر دو از خیّرین نیک اندیش سروستان می باشند به عهده گرفته اند.

منبع : سروستان ما


برچسب ها: خیر ، نیکوکار ، سروستان
نظرات بینندگان