کد خبر: ۹۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
در هفته دولت:

افتتاح 4 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال + تصاویر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوانات گفت: در هفته دولت امسال 4 طرح در زمینه آب و خاک به ارزش 8000 میلیون ریال در بخش مرکزی شهرستان بوانات افتتاح و به بهره بردای رسید.
به گزارش شیرازه، بمناسبت هفته دولت 4 طرح آب و خاک با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوانات در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

آرش خسروانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت:در هفته دولت امسال تعداد 4 پروژه در زمینه آب و خاک شامل: شبکه مشترک فنجان و سمادجان – دوراه – اناموشی – خسروان پائین جمعا به طول 3.2 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 8000 میلیون ریال افتتاح کردیم.

وی افزود: این طرح ها در بخش مرکزی شهرستان بوانات و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین افتتاح شد که از این 4 طرح تعداد 700 خانوار بهره بردار استفاده می کنند و این طرح ها در راستای اقتصاد مقاومتی و بهره برداری بهتر از منابع آبی شهرستان اجرا شده است که مبارک مردم خوب شهرستان بخصوص کشاورزان باشد.

IMG 0448

خسروانی ادامه داد: در مراسم افتتاح طرح ها طرح کانال آب روستای دوراه به نمایندگی از 4 طرح با حضور اهالی روستا و بهره برداران محترم، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

IMG 04616

IMG 0467

IMG 0470

IMG 0475

در پایان این مراسم از طرف اهالی و دهیاری روستا با لوح سپاس از زحمات مدیر جهاد کشاورزی و پیمانکار این طرح قدردانی شد.

IMG 0480

انتهای خبر/


منبع: حرف رسا
نظرات بینندگان