کد خبر: ۹۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
به همت بسیج سازندگی برگزار شد؛

ویزیت رایگان بیماران روستای منج سفلی

در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوانات با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات اکیپ پزشکی در روستای منج سفلی از توابع بخش مزایجان بوانات حاضر و بیماران این روستا را ویزیت کردند.

به گزارش شیرازه در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار و بمناسبت هفته دولت به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوانات با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات اکیپ پزشکی در روستای منج سفلی از توابع بخش مزایجان بوانات حاضر و بیماران این روستا را ویزیت کردند.

علی بشکار مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوانات  ضمن بیان این مطلب گفت: این اکیپ پزشکی متشکل ار پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، پرستار و مسئول دارویی و داروخانه سیار با حضور در منزل دهیار روستای منج سفلی بصورت رایگان بیماران این روستا را ویزیت و دارو تجویز کردند.

وی افزود: روستای منج یکی از روستاهای دورافتاده و کمتر برخوردار شهرستان بوانات است که فاصله این روستا تا مرکز شهرستان 35 کیلومتر بوده و تا نزدیکترین درمانگاه نیز 20 کیلومتر فاصله دارد به همین دلیل قبل از این اکیپ پزشکی در قسمت منج علیا بیماران را ویزیت کردند و امروز نیز در منج سفلی این خدمات رسانی انجام گرفت.

بشکار گفت: امروز بیش از 35 بیمار این روستا ویزیت شده و دارو دریافت کردند همچنین کلاس آموزش مراقبت های خانم ها نیز برگزار شد.

لازم به ذکر است روستای منج آخرین روستای شهرستان و همجوار با شهرستان خاتم استنان یزد است.








منبع:  حرف رسا

برچسب ها: جهادی ، بوانات ، درمان
نظرات بینندگان