کد خبر: ۹۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵

حضور مخترعین استان فارس در نمایشگاه اختراعات منطقه ایی رویش

مخترعین مرکز رشد سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس در نمایشگاه اختراعات رویش که در یاسوج در حال برگزاری می باشد حضور یافتند.
به گزارش شیرازه، مسئول مرکز رشد هسته ای به همراه سه نفر دیگر از بسیجیان فعال درحوزه اختراعات، در نمایشگاه اختراعات منطقه ای با عنوان رویش که در یاسوج برگزار شده است شرکت کردند.

 این نمایشگاه از دهم و یازدهم شهریور در یاسوج برگزار شده است که با استقبال مناسب مخترعین و همچنین بازدیدکنندگان روبه رو شده است .

در غرفه های مختلف این نمایشگاه محصولات مختلف مرکز رشد هسته ای و دیگر مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس من جمله مرکز رشد شهدای هسته ای شیراز و مراکز رشد جهرم و نی ریز در معرض دید عموم قرار گرفته است که مهمترین  این محصولات دستگاه تقویت استارت توسط مسعود تمدن، دستگاه الارم فشار گاز توسط احمد مؤذنی ،سیستم آبیار هوشمند توسط مخترع نی ریزی و طرح دزدگیر هوشمند منزل توسط وحید خازن عرضه شده است .

در نمایشگاه رویش تا این لحظه دکتر منتظر معاون برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان و رؤسای بنیاد نخبگان فارس، یاسوج، بوشهر و زاهدان و چند استان دیگر در روز اول از محصولات نمایشگاه یازدید به عمل آورده اند.

قابل ذکر است مخترعین مراکز رشد سازمان بسیج، علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس در هفته های اخیر نیز حضور فعالی در عرصه های رسانه ای از قبیل شبکه دو سیما و شبکه استانی داشته اند و در این برنامه ها که به صورت زنده بر روی آنتن رفته است (برنامه شیدایی شبکه دو سیما و برنامه شب پارسی استان فارس) اختراعات خود را به عموم مردم معرفی کرده اند.

منبع: سازمان بسیج علمی پژوهشی
نظرات بینندگان