کد خبر: ۹۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
با حضورمسئولان استانی وشهرستانی:

اداره آبفای شهری هماشهر افتتاح شد

درمراسمی با حضور مسئولان استانی اداره آبفای شهری هماشهر از توابع شهرستان سپیدان گشایش یافت و زیر پوشش شرکت آبفای استان فارس قرار گرفت.

به گزارش شیرازه طی مراسمی که با حضور نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، فرماندار شهرستان سپیدان، بخشدار هماشهر و جمعی از اعضای شورای اداری و شورای اسلامی این شهر و معتمدان محل برگزار شد شهر هماشهر با یک‌هزار و 500 خانوار زیر پوشش خدمات آب‌رسانی شرکت آبفا استان فارس قرار گرفت و اداره‌ آبفا این شهر افتتاح شد.

در این مراسم محمدعلی قلندری مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در سخنانی با اشاره به ایام ذی‌الحجه و تبریک پیشاپیش اعیاد قربان و غدیر با اشاره به قداست آب در شریعت اسلام و سفارش مؤکد قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) در زمینه صرفه‌جویی، به لزوم مدیریت و بهینه‌سازی مصارف آب با توجه به وضعیت نامطلوب منابع تأمین آب این شهر تأکید کرد.

محمدعلی قلندری یکی از اولویت‌های کاری شرکت آبفا فارس در هماشهر را کاهش هدررفت آب در شبکه‌های آب‌رسانی عنوان کرد و افزود: تعویض و ترمیم شبکه‌های فرسوده این شهر که موجب هدررفت آب شرب و ایجاد مشکلات عدیده در مسیر ارائه خدمات آب‌رسانی به شهروندان آن شده است باید در دستور کار قرار گیرد.

وی سروسامان دادن به وضعیت آب‌رسانی به این شهر را در گرو تعامل و همکاری مسئولان این شهرستان و نماینده مردم آن در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات لازم و همکاری شهروندان در مدیریت مصرف عنوان کرد و خواستار همکاری ویژه در این زمینه شد.

در حاشیه افتتاح؛ جلسه ای پیرامون مسائل و مشکلات آب شرب شهرستان ، فرسودگی شبکه های داخلی ، انشعاب های غیر مجاز برگزار گردید

منبع: مارگون
نظرات بینندگان