کد خبر: ۹۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
فرمانده سپاه پاسارگاد خبر داد:

60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پاسارگاد برگزار می شود

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: سپاه پاسارگاد نیز مانند دیگر سپاهها در سطح کشور مجری برنامه های فرهنگی و ارزشی است که حدود 60برنامه در قالب های مختلف اجرا می شود.

به گزارش  شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، ابوذر متقی پیشه فرمانده سپاه پاسارگاد ضمن تبریک عید غدیر گفت:  طلیعه هفته دفاع مقدس که بلافاصله پس از عید ولایت و امامت می درخشد نیز پیوندی معنادار را در ذهن های بیدار ایجاد می کند که خوب است قدری به آن پرداخت، حضور هزاران دلاورمرد از اقصی نقاط میهن عزیزمان در جبهه های نبرد حق علیه باطل به امر مولا و مقتدایمان خمینی کبیر بود و جذبه ی ولایت ایشان بود که موجب شد دشمن زبون از جبهه حق شکست بخورد.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: هم اکنون نیز جبهه حق و باطل در عالم جاریست. یک طرف جبهه انقلابی با علمداری و سکانداری امام خامنه ای در حال مبارزه با جبهه ی وسیعی از استکبار و نفاق و غیرانقلابیون است که کم از دفاع هشت ساله ندارد و حتی لازم است با بصیرت و اخلاص و اقدام بهنگام در مقابل فتنه های جبهه مخالف قد علم کرد و چون کودتاها و فتنه های 37سال گذشته جبهه حق را یاری کرد که با هوشیاری مردم خنثی شد .

متقی پیشه ادامه داد: امیدوارم کسانی که در دفاع مقدس در جبهه حق بودند الآن هم در زمره انقلابیون باشند و دل امام و شهدا را با گفتار و نوشتار و کردار خود خشنود سازند؛ چون استقامت در این مسیر شرط پیروزی است و انحراف از خط مستقیم ولایت خسران ابدی است و ممکن است جبران پذیر نباشد.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس، در 31شهریورماه، سالروز تجاوز وحشیانه رژیم بعث عراق به خاک مقدس ایران اسلامی شروع می شود و در ایام این هفته سعی بر این است که یاد و خاطره رشادتها و دلاورمردیهای ملت شریف ایران بویژه شهدای عزیزمان، جانبازان فداکار، آزادگان سرافراز، رزمندگان غیور و خانواده های معظمشان گرامی داشته و نسل های نو را به قدر بضاعت با مفاهیم بلند جهاد و شهادت آشنا سازیم.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: سپاه پاسارگاد نیز مانند دیگر سپاهها در سطح کشور مجری برنامه های فرهنگی و ارزشی است که حدود 60برنامه در قالب های مختلف یادواره شهدا، همایش، میقات صالحین، غبارروبی گلزارهای شهدا، دیدار با ائمه محترم جمعه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ... در طول هفته اجرا می شود و در همین جا از همه مردم و مسؤولان جهت شرکت در برنامه ها دعوت می کنم با حضور خود گرمی بخش مراسمات باشند.

نظرات بینندگان