کد خبر: ۹۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
خیّر مدرسه ساز کازرونی:

مسئولان دانش آموزان را دین دار تربیت کنند

خیر مدرسه ساز کازرونی گفت: از مسئولین مدارس می خواهم دانش آموزان را دین دار بار بیاورند و به ورزش و سلامتی دانش آموزان توجه بیشتری کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، دبستان خیّرساز  امیرزاده با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان در شهرک پردیس کازرون افتتاح شد.

عباسی رئیس آموزش و پرورش کازرون ضمن خیرمقدم از خیر گرانقدر دکتر امیرزاده تقدیر کرد و مطالبی را در مورد این عمل خیر و نقش مهم خیرین مدرسه ساز در تعلیم و تربیت دانش آموزان بیان  کرد.

حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون نیز ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه، با اشاره به آیات و روایات و تاکیدات رهبر انقلاب در رابطه با نهضت علمی، اظهار داشت: برای اینکه کشوری قدرتمند داشته باشیم باید از لحاظ علمی در همه علوم پیشرفت کنیم.

افتتاح مدرسه خیرساز دکتر امیرزاده در کازرون

وی افزود: اساس این امر به آموزش و پرورش برمی‌گردد و باید دولت، مجلس و مردم توجه بیشتری به آموزش و پرورش کنند و بیشترین اعتبارات برای وزارت آموزش و پرورش و بالاترین توجهات به معلمان باشد، ولی متاسفانه این طور نیست و آموزش و پرورش از فقیرترین وزارتخانه‌ها است.  

خرسند در ادامه بیان داشت: با توجه به گستردگی کشور، دولت امکان مدرسه سازی و خدمات رسانی به نحو مطلوب به تمام نقاط را ندارد و مسئولین بایستی با حمایت بیشتر از خیرین کمبودها را به حداقل برسانند.  

امام جمعه کازرون با بیان اینکه کار امیرزاده جهادگونه است، عنوان کرد: عمر همه ما روزی به پایان می رسد، اما این مدرسه سال‌های سال باقی می‌ماند و نام ایشان را زنده نگه می‌دارد.

وی تاکید کرد: خیرین در ساخت کتابخانه، سالن اجتماعات و تجهیز مدارس به مجموعه آموزش و پرورش کمک کنند تا مشکلات به حداقل برسد.

در پایان خرسند به دیگر نیازها و کمبودهای شهر از جمله درمانگاه، سالن اجتماعات، کتابخانه مجهز و حتی در بعضی محلات عدم وجود مسجد و حسینیه اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسئولین و خیرین این نیازها نیز مرتفع شود.

افتتاح مدرسه خیرساز دکتر امیرزاده در کازرون

امیرزاده نیز در سخنانی ضمن تقدیر از کسانی که وی را در انجام این امر خداپسندانه یاری رساندند، گفت: تمام پولی که صرف ساخت این مدرسه شده، حاصل کار من در خارج از کشور است اما علاقه من به زادگاهم باعث شد که این کار را در اینجا انجام دهم.

وی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه توانسته قدمی در راه حل مشکلات مردم بردارد، اظهار داشت: از کسانی که در این آموزشگاه مسئولیت می‌گیرند می‌خواهم که در پاکیزگی و نگهداری این مکان کوشا باشند و دانش آموزان را دین دار بار بیاورند و به ورزش و سلامتی دانش آموزان توجه بیشتری کنند.

 دست نیان مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس نیز ضمن تقدیر از تمامی خیرین مدرسه ساز به ویژه دکتر امیرزاده، به اهمیت کمک خیرین به مدرسه سازی درکشور اشاره و بیان داشت: هیچ چیز مثل پیشرفت دانش آموزان و رسیدن آنان به مدارج عالی خیران را خوشحال نمی‌کند و از خیران تقاضا دارم که انجام کارهای عام المنفعه، به خصوص مدرسه سازی، را ترویج دهند.

افتتاح مدرسه خیرساز دکتر امیرزاده در کازرون

این آموزشگاه 12 کلاسه با اعتباری حدود 2/2 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 4200 متر مربع با زیربنای 1860متر مربع در شهرک پردیس کازرون به بهره برداری رسید.

گفتنی است اهالی شهرک پردیس با استقبال از دکتر امیرزاده از تلاش وی برای ساخت این آموزشگاه تقدیر کردند.

افتتاح مدرسه خیرساز دکتر امیرزاده در کازرون

افتتاح مدرسه خیرساز دکتر امیرزاده در کازرون

افتتاح مدرسه خیرساز دکتر امیرزاده در کازرون

نظرات بینندگان