کد خبر: ۹۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد:

آموزش و پرورش بیست سال است مربی پرورشی استخدام نکرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد گفت: آموزش پرورش شهرستان فیروزآباد یک سال است که اصلا مربی پرورشی ندارد، در چنین شرایطی چگونه میتوان انتظار داشت اندیشه و فرهنگ بسیجی و انقلابی که عامل اقتدار و عزت کشور است در دانش امواز نهادینه شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا سرهنگ محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزاباد در مراسمی که در روستای آبگل میمند به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشد اظهار داشت: دفاع مقدس دارای یک ظرفیت عظیم است که تا ابد میتوان از آن معارف ناب ارزشی و انسانی استخراج کرد.

سرهنگ شمشاد محبی تسلیم نشدن در مقابل دشمن و تن ندادن به درخواست های نامقعول و نامشروعش را از مولفه های بسیار مهم جهاد کبیر برشمرد  و تاکید کردد ،نباید اجازه داد دشمن احساس کند مواضع جمهوری اسلامی در برابر زیادی خواهی هایش تغییر کرده است.



وی در ادامه افزود :اگر رییس جمهور یا وزیر متدین باشند در کنار آن  متخصص هم پیدا میشود اما اگر دیندار و انقلابی نباشند دشمن شناس نخواهند بود  لذا باید در انتخاب ها بسیار دقت نمود و کسانی را برگزید که انقلابی ،دشمن شناس و دشمن ستیز باشند.

محبی با انتقاد از آموزش و پرورش بویژه آموزش و پرورش شهرستان فیروزاباد گفت:آموزش و پرورش بیست سال است که مربی پرورشی استخدام نکرده است

وی در ادامه افزود : آموزش پرورش شهرستان فیروزآباد یک سال است که اصلا مربی پرورشی ندارد، در چنین شرایطی چگونه میتوان انتظار داشت اندیشه و فرهنگ بسیجی و انقلابی که عامل اقتدار و عزت  کشور است در دانش امواز نهادینه شود؟چگونه میتوان شاهد پروندهای فراوان طلاق در دادسرا نبود؟

سرهنگ محبی ادامه داد:  وقتی به مدارس نسبت به وضعیت حجاب در بیرون از مدارس گلایه میکنیم میگویند ما فقط مسئول حجاب آنان در مدرسه هستیم و در بیرون دخالتی نمیکنیم که این به هیچ عنوان پذیرفته نیست .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فیروزاباد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت :دشمن بدون خونریزی و به راحتی وارد خانه ها شده و مستقیم نهاد مقدس خانواده را هدف گرفته که این خطر بسیار بزرگی است و  پایگاههای مقاومت و بسیج باید بیشتر و  تخصصی تر وقت بیشتری بگذارند تا دشمن نتواند به اهداف شومش دست یابد.



وی اقتدار روز افزون و بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در منطقه و نقش موثر و غیر قابل انکار آن در معادلان منطقه ایی و فرا منطقه ایی را ناشی از  الهام گرفتن از فرهنگ ناب دفاع  مقدس دانست و تاکید کرد این فرهنگ راه نجات است.

پیشنهاد نصب وصیت نامه شهدا در مساجد و  خواندن بخشی از وصیت نامه شهدا درمدارس و بین صلاتین به پایگاه های بسیج و امامین جماعات و همچنین آرزوی سربلندی برای مردم ایران و موفقیت برای رزمندگان در مرزها و بیرون مرزهای جمهوری اسلام  پایان سخنان ارزشمند سرهنگ محبی بود.

نظرات بینندگان