کد خبر: ۹۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تجلیل از سنگر سازان بی سنگر در لامرد

همزمان با هفته دفاع مقدس از ایثارگران جهاد سازندگی در لامرد تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامــــرود؛ آیین تجلیل و تکریم از ایثارگران جهادی لامِرد با حضور امام جمعه لامرد و مسئولین برگزار شد.

سید علی اصغر هاشمی شهیدی امام جمعه لامرد با بیان اینکه  ایثارگران برای رسیدن به یک جامعه پویا و توسعه یافته نقش اساسی داشته اند، اظهار کرد: امروزه پیشرفت ، توسعه و برخورداری همه جانبه از امکانات خوب در لامرد را مدیون تلاش های ایثارگران جهادی و جهادگران هستیم.

وی به امنیت حاکم در کشور و منطقه اشاره کرد و افزود: با داشتن قدرت ، نیرو و همت، وجود امنیت بالا در منطقه و کشور یک شعار نیست بلکه واقعیت است.

عبدالحمید همتی مدیر جهاد کشاورزی لامرد با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری، ابراز کرد: آبادانی که در روستا ها بوجود آمده است بر پایه تلاش ها و زحمات 2 نهاد سپاه پاسداران و جهاد سازندگی است.

وی خاطر نشان کرد: جهاد سازندگی در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، نقش مهم و بسزایی در عمران و آبادانی مناطق مختلف ایران داشته است.

سرهنگ حسین صفری فرمانده بازنشسته سپاه پاسدارن با بیان اینکه نام جهاد خیلی مقدس است، اذعان کرد: سپاه وجهاد پس ازانقلاب اسلامی ایران به راستی که دورکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

صفری افزود: با شنیده شدن نام جهاد سازندگی، تمامی یاد و خاطره ها به سوی جبهه ها و کار های مهم این نهاد در زمان جنگ تحمیلی می رود.

وی به جمله " سنگر سازان بی سنگر " اشاره کرد و گفت: معنای شهامت و شاجعت و ایثار را می توان در افرادی جستجو کردکه با از خود گذشتگی دقیقا یک متر بالاتر از سطح زمین و در خطوط تیر دشمن بر روی لودر ها برای رزمندگان سنگر می ساختند.
برچسب ها: لامرد ، فارس ، جهاد ، مسئولین ، امنیت
نظرات بینندگان