کد خبر: ۹۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

تقدیر از هیئات فعال و برگزار کنندگان عزاداری های بوانات

گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی بخش های مرکزی و مزایجان شهرستان بوانات در سالن اجلاس فرمانداری برگزار و فرماندار شهرستان از زحمات هیئت های فعال یک سال گذشته بوانات و برگزار کنندگان عزاداری ها قدردانی کرد.

به گزارش شیرازه  به نقل از  حرف رسا، گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی بخش های مرکزی و مزایجان شهرستان بوانات در سالن اجلاس فرمانداری برگزار و فرماندار شهرستان از زحمات هیئت های فعال یک سال گذشته بوانات و برگزار کنندگان عزاداری ها قدردانی کرد.

ایزدی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بوانات در این همایش ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب بیشتر هیئت ها با نیروی انتظامی گفت: در بعد امنیتی مراسمات عزاداری محرم، حضور گروه های تکفیری که خصوصا در غرب و شرق کشور و خصوصا غرب کشور حضوری فعال دارند گسترش یافته و برنامه ریزی می کنند برای نا امن کردن کشور عزیزمان که از این مراسمات جمعی استفاده کنند.

ایزدی افزود: گروه های تکفیری برنامه دارند که برای نا امن کردن کشور از سلاح استفاده نکنند و از طریق آلوده کردن نذورات و توزیع بین عزاداران به نقشه های شوم خود برسند و لذا مسئولین هیئت ها و مردم در این زمینه هوشیار باشند و حرکات مشکوک در اطراف هیئت، خودروهای مشکوک و غریبه را رصد کنند و به برادران نیروی انتظامی اطلاع دهند تا خدای نا کرده مشکلی پیش نیاید.


جانشین فرماندهی انتظامی بوانات از همکاری خوب هیئت ها تشکر کرد و اظهار داشت: در سال قبل همکاری و همراهی خوب هیئت ها با نیروی انتظامی سبب شد تا برادران و همکاران من بتوانند به امور محوله خود رسیدگی کنند و در همین شب های عزاداری توانستند چند محموله قاچاق انسان و کالا و مواد مخدر را دستگیری کنند.

در انتهای این همایش فرماندار بوانات با اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید با جعبه ای زیبا از زحمات مسئولین هیئت های فعال سال، ائمه جمعه، نیروی انتظامی و سپاه که در برگزاری عزاداری های محرم و طول سال زحمات زیادی کشیده بودند قدردانی کرد.







نظرات بینندگان