کد خبر: ۹۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
فرماندار شهرستان سپیدان :

ارائه آمار دقیق اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت

فرماندار سپیدان در جمع ماموران سرشماری گفت: سعی کنید اطلاعات دقیق،علمی و بی طرفانه باشد وهیچ انگیزه بر آن اثر نگذارد زیرا ارائه آمار دقیق اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت .

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون مشتاقی لار فرماندار شهرستان سپیدان در جمع ماموران سرشماری ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت :موضوع سرشماری در برنامه ریزی کلان کشوری ،استانی وشهرستانی بسیار حائز اهمیت است به خصوص به جهت توسعه شهرستان نیاز به ارائه آمار دقیق و جامع داریم که جز با همکاری مردم و وظیفه شناسی شما عزیران آمارگیر میسر نخواهد شد .

وی به ماموران سرشماری توصیه کرد با حوصله  کار کنند و اخلاق اسلامی را در برخورد با مردم رعایت کنند و سعی نمایند اطلاعات دقیق،علمی و بی طرفانه باشد وهیچ انگیزه بر آن اثر نگذارد زیرا ارائه آمار دقیق اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت .

فرماندار سپیدان با بیان اینکه این سرشماری فقط برای مشخص شدن جمعیت کشور است، گفت: سرشماری نفوس و مسکن ارتباطی با درآمد مردم ندارد ، با مشخص شدن جمعیت کشور، دولت نیز می‌تواند برنامه ریزی دقیق‌تری در حوزه‌های مختلف انجام دهد.

مشتاقی لار نیز در این جلسه گفت: بهترین روش برای ثبت در سامانه نفوس و مسکن روش اینترنتی است و هم در زمان و هم در هزینه‌های جاری جلوگیری می‌شود.

فرماندار سپیدان اظهار داشت: در روش اینترنتی که هم‌اکنون در حال اجرا است مردم می‌توانند با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir در مدت زمانی خیلی کوتاه اطلاعات خود و اعضای خانواده را ثبت کرده و کد آماری را دریافت کنند.

وی گفت: مرحله دوم ثبت نام از 25مهر به مدت یک‌ماه اجرایی می‌شود که در آن مرحله آمارگیران با مراجعه به منازل اطلاعات خانواری که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند را در سامانه ثبت کرده و از افرادی که ثبت‌نام اینترنتی کرده‌اند کد آماری را دریافت می‌کنند.

در ادامه جهان خواه معاون فرماندار ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم با اشاره به قیام عاشورا عنوان کرد اگر شما تاریخ اسلام را مورد بررسی قرار دهید هر کدام یک الگویی داشته اند الگوی ما هم در انقلابمان قیام عاشورای حسینی بوده است .لذا انتظار میرود شما عزیزان در بحث امانتداری که یکی از پیام های عاشورا واز صفات برجسته حضرت ابوالفضل (ع) نیز وفای به عهد می باشد ایشان را سرلوحه خود قرار دهید واین بار امانت و وظیفه مهم را به خوبی انجام دهید .

وی از مامورین خواست در راستای اجرای این طرح بزرگ جهت اجرای ماموریتی که برابر قانون به آنان واگذار شده تمام مساعی خود رابه کار برند وی افزود: سرشماری اینترنتی صرفه جویی در زمان و مصرف کاغذ است که امیدواریم مردم در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.



نظرات بینندگان