کد خبر: ۹۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

تبهکاران تبر به دست به زودی اعدام خواهند شد/طناب دارپایانی برای شرارت

حکم اعدام مردان تبر به دست که در شیراز مردی را جلوی چشمان همسرش به طرز فجیعی به قتل رسانده بودند، صادر شد.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،این اشراردر حالی در دادگاه انقلاب شیراز به اتهام محارب پای میز محاکمه رفته و به اعدام محکوم شدند که پرونده آنها به اتهام قتل نیزدر دادگاه کیفری یک استان در حال رسیدگی است.
این فاجعه هولناک زمانی رقم خورد که زن و شوهر جوان به همراه یکی دیگر از بستگانشان سوار خودرو درحرکت بودند که ناگهان با راننده و سرنشینان یک پژوپارس درگیر شدند.
زمانی که مرد جوان از خودرو پیاده شد تا علت را جویا شود راننده و دو سرنشین پژو پارس از خودرو پیاده شده و جنایت هولناکی را رقم زدند.
این سه شرورعصبانی به شکل باور نکردنی به جان مرد جوان افتاده و او را با ضربات متعدد چاقو و تبر مقابل چشمان همسر باردارش به قتل رساندند. در این درگیری مردان تبر به دست یکی دیگر از همراهان قربانی را که برادرهمسرش بود زخمی کرده و دقایقی بعد مقابل چشمان حیرت زده همسرمقتول و مردم از محل جنایت گریختند.
با دستگیری سه عامل این جنایت فجیع، پرونده آنها برای رسیدگی به دادسرای جنایی شیراز ارسال شد.
در حال حاضر نیز درحالی که کمتر از یک ماه از دستگیری عاملان این جنایت می گذرد این پرونده با حساسیت ویژه در دستگاه قضایی استان فارس رسیدگی و حکم این سه متهم به اتهام محارب صادر شده است. البته پرونده قتل مرد بی گناه نیز در دادگاه کیفری یک است و در حال حاضر این سه نفر فقط به اتهام محارب به اعدام محکوم شده اند. البته این حکم هنوز قطعی نیست و قابل فرجام خواهی است.

نظرات بینندگان