کد خبر: ۹۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید:

مردم به پشتیبانی نیروی انتظامی در راستای بالا بردن ضریب امنیتی تلاش نمایند

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: با توجه به این که پلیس اساس تشکیل مردم است بایستی مردم وکلیه نهاد ها وارگان ها به پشتیبانی وهمگام با نیروی انتظامی در راستای بالابردن ضریب امنیتی تلاش نمایند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از  کلیدفارس؛سرهنگ ستاد پاسدار محمدحسن اسکندری فرمانده انتظامی شهرستان اقلید در حاشیه جلسه شورای عمومی شهرستان اقلید در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وایثارگران دفاع مقدس و یادوخاطره شهدای را امنیت بیان داشت:امنیت تابع قواعد 60درصدی است یعنی کسی نمیتواند به صورت 100درصدی امنیت را برقرار کند و امنیت نسبی است و مطلق نیست وتابع ظروف مرتبت به هم است که ظروف مرتبت به هم از موئلفه های امنیتی «اقتصادی،سیاسی،فرهنگی،نظامی،اجتماعی و...»میباشد.

وی ادامه داد:پلیس تولیدکننده امنیت نیست بلکه در کنار سایر نهادها خود تامین کنند امنیت است و با توجه به این که پلیس اساس تشکیل مردم است بایستی مردم وکلیه نهاد ها وارگان ها به پشتیبانی وهمگام با نیروی انتظامی در راستای بالابردن ضریب امنیتی تلاش نمایند.

وی در پایان سخنان خود از کلیه عموم مردم و نهادها دعوت بعمل آورد که در مراسم گلباران وعطرافشانی قبور مطهر شهدا که صبح روز پنج شنبه راس ساعت 10صبح از محل گلزار شهدای ارجمان به سمت گلزار شهدای مرکزی میباشد حضور به هم رسانند.

این مراسم یه پاسداشت هفته نیروی انتظامی وگرامی داشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی برگزار میشود.

برچسب ها: سرهنگ ، پاسدار ، اسکندری
نظرات بینندگان