کد خبر: ۹۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه سپیدان دردیدار فرمانده و کارکنان ناجاسپیدان:

پاسخ به مطالبات مردمی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی باشد

امام جمعه سپیدان دردیدار فرمانده و کارکنان ناجا سپیدان گفت: نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی است و به همین دلیل مطالبات انقلابی مردم از این نیرو بسیار اهمیت دارد و به طور قطع باید پاسخ به مطالبات مردمی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون  به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، فرمانده و جمعی از کارکنان نیروری انتظامی شهرستان سپیدان با حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار سرهنگ  سلطان محمدی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان سپیدان با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو، برقراری امنیت و آسایش مردم را مهمترین وظیفه نیروی انتظامی دانست.

 امام جمعه سپیدان نیز در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی شهرستان؛ به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرده و  افزود: نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی است و به همین دلیل مطالبات انقلابی مردم از این نیرو بسیار اهمیت دارد و به طور قطع باید پاسخ به مطالبات مردمی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی باشد.

حجة الاسلام موسوی انور گفت: پلیس باید در ارتباط با مردم ارتباط صمیمی داشته باشد حتی در نوشتن جریمه هم باید خوشرو و خوش اخلاق بود و ارتباط اخلاقی خوب با مردم و ارتباط صمیمی با مردم را در اولویت کارهایتان بدانید و آن را هر روز تقویت کنید.

خطیب جمعه سپیدان افزود: یکی از سفارشهایی که جبرئیل همواره به پیامبر اسلام میکرد این بود که با مردم مدارا بکنید و رمز موفقیت پیامبر اسلام (ص) نیز مدارا با مردم بود .

وی تصریح کرد:  آن چیزی که همه ما به آن نیاز داریم ایمان است و باید بیشتر آن را تقویت کنیم و یکی از موفقیتهای انسان این است که انسان به یک جایی وصل باشد و با وصل شدن به خداوند انسان میتواند در زندگی موفق باشد.

موسوی انور ادامه داد: امروز مردم در بسیاری از عرصه ها مطالباتی دارند که البته باید به آنها توجه شود،حفظ امنیت در جامعه از جمله این مطالبات است، زحمات بسیاری در این زمینه کشیده شده است،جای تقدیر دارد،جای کار بیشتر هم هنوز هست.

امام جمعه سپیدان خاطر نشان ساخت: یکی از  انتقادات مردم سپیدان بحث ایست بازرسی ها بوده که با همفکری با سرهنگ محمدی قرار شده این ایست بازرسی ها در دو محل اردکان و هماشهر به صورت مستمر و منظم اجرا شود.

وی تصریح نمود:بدانید که تمام اعمال ما نزد پروردگار ثبت و ضبط خواهد شد،تلاش برای خدمت به این مردم که صاحبان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی هستند بسیار حائز اهمیت است و اگر با نیت خالص و برای خدا به مردم خدمت نمایید پاداش خوبی خواهید داشت.



نظرات بینندگان