کد خبر: ۹۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروز آباد:

مداحان بهترین افراد برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروز آباد مداحان را بهترین افراد برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: محرم ماهیتی است برای شناخت، بهتر اسلام و آیین اسلامی و محرم باعث شد تا اسلام احیا پیدا کند و تجدید حیات شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا جلسه هماهنگی هیئت های مذهبی شهرستان فیروزآباد جهت تجمع بزرگ عزداران حسینی در صبح تاسوعا  در محل سپاه ناحیه فیروزآباد با حضور حجت السلام عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، محبی فرمانده سپاه فیروزآباد،ارجمند فرمانده نیروی انتظامی،نارنج رئیس شورای شهر فیروزآباد و مسئولین هیئت های مذهبی شهرستان فیروزآباد برگزار شد.


در ابتدای مراسم سرهنگ شمشاد محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت سید الشهدا (ع)، گفت: مراسم تجمع بزرگ هیئت های عزاداری تاسوعای حسینی روز سه شنبه راس ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی (ره) با سخنرانی سردار غیب پرور فرمانده قرارگاه گردان های امام حسین(ع) برگزار می شود.

وی در ادامه از مسئولین هیئت های مذهبی خواست تا در صبح تاسوعای حسینی به صورت دسته ای و هیئتی در میدان امام حضور بهم رسانند.


صمد نارنج رئیس شورای شهر شهرستان فیروزآباد ضمن گلایه از برخی هیئت هایی که در هیچ یک از مراسمات عزاداری ائمه اطهار (ع) در طول سال حضور پیدا نمی کنند گفت: هیئت ها باید در طول سال هیئت باشند و در مراسمات مختلف عزاداری ائمه اطهار (ع) شرکت کنند و هیئت های عزاداری نباید هیئت های از این سال تا اون سال باشند.


در ادامه جلسه، حجت السلام عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: آنچه که به دوش ماست تبیین فلسفه قیام حضرت سیدالشهدا(ع) است و دهه محرم ، دهه امر به معروف و نهی از منکر است و باید تلاش کنیم رسالت سنگین  امر به معروف و نهی از منکر که بر دوش آقا سیدالشهدا (ع) بود را به وسیله هیئت های مذهبی ادامه دهیم.

عبدی مداحان را بهترین افراد برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: محرم ماهیتی است برای شناخت، بهتر اسلام و آیین اسلامی و محرم باعث شد تا اسلام احیا پیدا کند و تجدید حیات شود.

وی در ادامه افزود: ما اگردر طول تاریخ  نگاه کنیم هیچ قیامی به اندازه قیام امام حسین (ع) ، موثر برای اسلام نبوده است و یکی از علت های که این حماسه در طول تاریخ ماندگار مانده است بعد معنوی و الهی قیام سیدالشهدا (ع) است.

در پایان مراسم به حاضرین جلسه از طرف فرمانده سپاه فیروزآباد شال هیئتی به رسم تبرک اهدا شد.



برچسب ها: هماهنگی ، هیئت ، مذهبی
نظرات بینندگان