کد خبر: ۹۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
معاون اجرایی شورای عالی استان های کشور:

ایجاد مدیریت یکپارچه شهری بر مدیریت شهرها تاثیر مهمی دارد

معاون اجرایی شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه ایجاد مدیریت یکپارچه شهری بر مدیریت شهرها تاثیر گذار است، گفت: همه خواسته های مردم در قالب این لایحه پیش‌بینی شده که با بررسی و تصویب این لایحه وظایف شوراها در حوزه های مختلف مشخص می شود.

به گزارش شیرازه، منصور روشناسی در گردهمایی معاونان اجرایی و اداری شوراهای عالی استان‌های کشور که در شیراز و به میزبانی شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تشکر از شورای استان فارس به دلیل شفاف‌سازی های که انجام می دهد، تصریح کرد: برخی استان‌ها زیر بار این موضوع نمی‌روند و در مسائلی که برای شفاف‌سازی برای مردم است مشارکت نمی‌کنند که تمام استان‌ها باید به این سمت حرکت کنند.

وی به مهمترین اموری که شوراها به دنبال آن هستند، اشاره کردو بیان داشت: رفاه حال مردم، تسهیل در امور و نیازمندی‌های آنان مهم‌ترین اموری است که شوراها به دنبال آن هستند.

معاون اجرایی شورای عالی استان های کشور اظهار داشت: براساس قانون باید سازمان همیاری شهرداری‌ها توسط شوراها حسابرسی شود.

روشناسی در بخش دیگری از سخنانس با اشاره به جلسه ای که با معاون هماهنگ‌کننده امور عمرانی استاندار داشته اند، گفت: در این جلسه در زمینه ساختار شوراها، نظارت‌ها، امور مالی و پشتیبانی در استان فارس گفتگو شد که بخشی از آنها باید در استان پیگیری و بخشی در مرکز انجام شود و بخش دیگری نیز نیاز به قانونگذاری دارد که باید در مسیر خاص خود دنبال شود.

وی در پایان به انتخابات سال آینده شوراها اشاره و خاطر نشان کرد: معاونان اجرایی باید با رصدعملکرد دوره چهارم شوراها آن عملکردها را اطلاع رسانی کنند.

نظرات بینندگان