کد خبر: ۹۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
خطیب جمعه خشت:

مردم کسانی را که در مقابل انقلاب بایستند از سر راه بر می‌دارند

امام جمعه خشت گفت: مردم ما برای اسلام و ادامه مسیر انبیاء انقلاب کرده اند، نه برای شیطان و هر کس که بخواهد در مقابل انقلاب بایستد مردم او را از سر راه خواهند برداشت.

به گزارش شیرازه  به نقل از "کازرون خبر"، حجت الاسلام محمد تقی عباسی امام جمعه خشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر انقلاب اسلامی را متعلق به همه مردم و نه به قشر و گروه و اشخاص خاصی دانست و  گفت: مردم ما برای اسلام و ادامه مسیر انبیاء انقلاب کرده اند، نه  برای شیطان و  هر کس که بخواهد در مقابل انقلاب بایستد مردم او را از سر راه خواهند برداشت.


وی با اشاره به انتقادهای خیرخواهانه مراجع، علما و مقام معظم رهبری به مسئولان افزود: بارها دلسوزان اصرار کردند که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر در شان جمهوری اسلامی ایران نیست، ولی متاسفانه مسئولان به این نصیحت‌ها توجه نکردند.


عباسی با انتقاد از برپایی کنسرت در شهرهای مقدس مشهد و قم خاطرنشان کرد: برخی می‌خواستند بساطی در مشهد مقدس و در قم پهن کنند که خوشبختانه با اقدام به موقع دوستداران انقلاب خنثی شد.


وی با  اشاره به مظلومیت و اسارت امام سجاد(ع) و اهل بیت پیامبر بعد از واقعه‌ی عاشورا، اربعین حسینی را نمایش قدرت شیعه نامید و تصریح کرد: مردم خشت سال گذشته بیش از 44 تن انواع خرما و رطب را برای پذیرایی از عزاداران در اربعین حسینی اهدا کردند و امسال نیز تاکنون 27 تن رطب اهدا شده که با توجه به فرصت پیش روی پیش بینی می‌شود نذورات مردم خشت نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

برچسب ها: کازرون ، خشت ، تقی ، عباسی ، انقلاب ، مردم
نظرات بینندگان