کد خبر: ۹۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
خطیب جمعه زرین دشت گفت:

پذیرش استعفای سه وزیر شدیدا فرصت سوز و مایه تاسف عمیق است

خطیب جمعه زرین دشت گفت: پذیرش استعفای وزرای ورزش وجوانان ، آموزش وپرورش و فرهنگ وارشاد اسلامی در زمان کوتاه پایان عمر دولت و به تبع آن عزل ونصب های بعدی برای کشور زیان بار است.

به گزارش شیرازه به نقل از زرنوشت نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته زرین دشت به امامت حجت الاسلام علیقلی زاده امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه زرین دشت با تسلیت ایام سوگواری سرور شهیدان امام حسین (ع)  از  استعفای ۳ وزیر حوزه فرهنگی  در آخرین ماه های عمر دولت انتقاد کرد و گفت : اگر این وزرا لیاقت اداره حوزه فرهنگی کشور نداشته اند ، چرا  منصوب شده اند ، واگر لایق این مسئولیت ها بوده اند ، قبول استعفای وزرا در این ایام حساس چه دلیل منطقی دارد؟

 حجت الاسلام علیقلی زاده پذیرش استعفای  وزرای ورزش وجوانان ، آموزش وپرورش و فرهنگ وارشاد اسلامی در زمان کوتاه پایان عمر دولت و به تبع آن عزل ونصب های بعدی را برای کشور زیان بار دانست وافزود: این گونه اقدامات  که به قول خودشان برای ترمیم کابینه انجام شده ، شدیدا فرصت سوز و مایه تاسف عمیق است .

خطیب جمعه زرین دست در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز به دیدار بیش از هزار نخبه کشور با مقام معظم رهبری اشاره وتصریح کرد : مقام معظم رهبری نخبگان را هدیه ای گران بهاء و وذخیره ای بزرگ برای توسعه وپیشرفت کشور  می دانند ، که این امر از علاقمندی ایشان به نخبگان و توجه ویژه معظم له به ارتقاء جایگاه علمی کشور در همه زمینه ها حکایت دارد.

وی همچنین با تاکید بر مواضع مقام معظم رهبری در مقابله با سیاست پیوستن به جامعه جهانی اضافه  کرد : اگر از مواضع خود در هر زمینه ای عقب نشینی کنیم ،  دشمن به بهانه های مختلف از جمله مسئله هسته ای ، توان موشکی وحقوق بشر ، قدم به قدم جلو خواهد آمد  و در واقع برای استثمار مردم و حذف کامل  اسلام از پهنه گیتی تلاش میکند.

حجت الاسلام علیقلی زاده همچنین به ۲۴ اکتبر سالروز تاسیس سازمان ملل متحد وشورای امنیت اشاره وتصریح کرد : به رغم نام زیبای این سازمان تاثیر گزار ومهم بین المللی ، اعمال قانون حق وتو برای اعضای دائم این سازمان ، ناشی از قانون جنگل وبی محتوی بودن حقوق بشر در شورای امنیت است.

وی خاطر نشان ساخت که با ظهور امام منصور واجرای عدالت جهانی در آینده نزدیک ، این معضل بزرگ  بین المللی که از جمله انحرافات فرهنگی در مهم ترین سازمان جهانی می باشد ، به دست با کفایت عدالت گستر جهانی ، مهدی موعود (عج)  اصلاح شود.

برچسب ها: زرین دشت ، سیاسی ، سوگواری
نظرات بینندگان