کد خبر: ۹۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵

روایتی تصویری از مسابقه دوچرخه سواری در بوانات

بمناسبت هفته تربیت بدنی با شرکت بیش از 40 ورزشکار مسابقه دوچرخه سواری در بوانات برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از  حرف رسا، بمناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه دوچرخه سواری در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان با شرکت بیش از 40 ورزشکار و به مسافت 6 کیلومتر برای رده نوجوانان و 10 کیلومتر برای رده سنی بزرگسالان در شهرستان بوانات برگزار شد.



این مسابقه به همت هیئت دوچرخه سواری و همکاری اداره ورزش و جوانان و پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس راه صفاشهر، مرکز اورژانس 115، مرکز پلیس 110 و با حضور بیش از 32 ورزشکار در رده سنی نوجوانان و 7 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان در معیت تیم دوچرخه سواری اکسیژن صفاشهر و تیم آکادمی دوچرخه سواری بوانات انجام گرفت.

در این مسابقه و در رده نوجوانان آقایان: مهدی شجاعی، محمد مهدی برزگر، قلی پور و پوریا ماندگاری به ترتیب به مقام های اول تا چهارم رسیدند.

همچنین در رده بزرگسالان نیز آقایان: کریم برزگر، رنجبر، احمدی، میرزایی و دکتر طالبان فرد به ترتیب به مقام های اول تا پنجم این مسابقه رسیدند که هدایایی نیز به رسم یادبود به نفرات برتر اهدا شد.


هاشمی مسئول هیئت دوچرخه سواری شهرستان بوانات ضمن قدردانی از زحمات پلیس، مرکز اورژانس، جهاد کشاورزی، اداره دامپزشکی و دکتر رضایی که حامی ورزش دوچرخه سواری در شهرستان بوانات است از حضور تمامی ورزشکاران تشکر کرد و گفت: در این مسابقات بیش از 60 نفر در رده نوجوانان ثبت نام کرده بودند که عده زیادی از ایشان را بدلیل نداشتن بیمه ورزشی از مسابقه حذف کردیم.

برچسب ها: بوانات ، تربیت بدنی
نظرات بینندگان