کد خبر: ۹۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
رئیس فدراسیون فوتبال :

برنامه ریزی لازم برای حضور یک تیم لیگ برتری از فارس صورت گیرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت : باید به شکلی برنامه ریزی شود که یک تیم لیگ برتری از استان فارس در رقابت های فوتبال کشور حاضر باشد .

به گزارش شیرازه  به  نقل از پسین جهرم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم باعرض تسلیت ایام محرم و گرامی داشت هفته تربیت بدنی ضمن اشاره به حضور 4 داور از شهرستان جهرم در سطح ملی و همچنین حضور 4 تیم در لیگ استانی و وجود 7 مدرسه فوتبال در جهرم گفت : موتور توسعه فوتبال وجود همین مدارس فوتبال و توجه به رده های سنی پایه است .

وی راه اندازی مدرسه فوتسال آقایان و بانوان را در جهرم بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود : باید به شکلی برنامه ریزی شود که یک تیم لیگ برتری از استان فارس در رقابت های فوتبال کشور حاضر باشد .

تاج در خصوص وضعیت فوتبال در عرصه ملی گفت : در حال حاضر در جایگاه بیست و هفتم رده بندی فیفا قرار داریم و وضعیت نسبتا مناسبی با توجه به بودجه ای که در این بخش نسبت دیگر کشورهای آسیایی هزینه می شود داریم .

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به جایگاه های مناسب فوتسال و فوتبال ساحلی کشور در سطح جهان بیان داشت : در صورتی که تیم ملی نوجوانان ایران نیز بتواند سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کند تنها سالی خواهد بود که تا کنون همه رده های سنی تیم های ملی توانسته اند به جام جهانی راه پیدا کنند .

نظرات بینندگان