کد خبر: ۹۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵

افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزیآباده طشک برگزار شد + عکس

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزان آباده طشک در دبیرستان دخترانه هاجر این شهر برگزار شد.
به گزارش شیرازه، مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزان آباده طشک با حضور  در دبیرستان دخترانه هاجر اباده طشک برگزار شد.

حسین امینی کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش وپرورش آباده طشک در افتتاحیه  المپیاد ورزشی دانش آموزی گفت:سومین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش از طرف ستاد برگزاری منطقه ای این المپیاد مستقر در اداره آموزش وپرورش از امروز آغاز و تا پایان اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

وی همچنین افزود؛ این مسابقات به تناوب در همه مدارس منطقه و بر اساس زیر ساخت های موجود و امکانات هر مدرسه در 8 رشته ورزشی برگزار می گردد.

گفتنی است در  حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزان نمایشگاهی از غذاهای سالم ومحلی تشکیل شده بود که خبر آن به صورت جداگانه در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

و در پایان هم محمدجانی رئیس شبکه بهداشت ودرمان آباده طشک در سخنان کوتاهی به نقش ورزش و تحرک در سلامتی و لزوم آگاهی مردم در ارتباط با رعایت نکات بهداشتی  سخنان کوتاهی ایراد کرد.

شایان ذکر است؛ در انتها این برنامه در رشته های مختلف ورزشی از جمله تنیس روی میز ، کاراته، والیبال، طناورز،و…مسابقات آغاز شد.












منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان