کد خبر: ۹۹۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس؛

برگزاری مراسم معارفه پیروانی بعنوان سرمربی باشگاه فجرسپاسی+عکس

طی مراسمي به ميزباني اداره كل ورزش و جوانان فارس، مراسم معارفه غلام پیروانی به عنوان سرمربی جدید باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز برگزار گردید.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی باشگاه فجرسپاسی در اين مراسم سردار غياثي فرمانده كل سپاه فجر استان فارس، سردار گزني جانشين فرمانده كل و اعضاي اداري و كادر فني و بازيكنان فجرسپاسي حضور داشتند.
 در ابتدای مراسم سردار غياثي ابراز اميدواري نمود با همت سپاه فجر و حمايت ساير مسئولين استان تيم ارزشي فجر شهيد سپاسي به جايگاه واقعي خود بازگردد و نتايجي در خور نام شهيد سپاسي كسب شود.
وی متذكر شد هدف گذاري اعضاي تيم بايد در شان نام شهيد سپاسي يعني حضور در بين تيمهاي صدر جدول و صعود به ليگ برتر باشد. سرهنگ قنبري مدیرعامل باشگاه سپاسی نيز ضمن تشكر از زحمات بهرام شفيعي سرمربي سابق تيم، حضور غلامحسين پيرواني را خير مقدم گفت و ابراز اميدواري نمود اين تحول نقطه عطفي در شرايط تيم باشد.
در ادامه كامياب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در سخناني اظهار كرد موفقيت يك تيم حمايت همه جانبه از طرف تمام مسئولين را مي طلبد، وي اشاره كرد طي مذاكراتي كه با مسئولين صدا و سيماي مرکز فارس داشته ايم و توافق شده تا از هفته آينده مسابقات فجرسپاسي در شيراز با پخش مستقيم همراه شود. در پايان نیز غلامحسين پيرواني اظهار داشت تا حمايت همه جانبه از طرف تمام مسئولين صورت نگيرد به تنهايي نميتوان كاري كرد. وي ابراز اميدواري نمود وعده هاي داده شده به زودي تحقق پيدا كند چون نبايد بيش از اين زمان را از دست داد.
بازيكنان تيم نيز همدل و هم قسم شده اند تا از ديدار شنبه با تلاش مضاعف نتايجي در شان فجر شهيد سپاسي كسب كرده و دل هواداران را شاد كنند.‌

برگزاری مراسم معارفه پیروانی بعنوان سرمربی باشگاه فجرسپاسی

برگزاری مراسم معارفه پیروانی بعنوان سرمربی باشگاه فجرسپاسی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نریمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵
0
فجرسپاسی تیم حماسی!!!!!!!