کد خبر: ۹۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
مدیریت اورژانس آباده طشک خبر داد:

جاده مرگ آباده طشک دوباره حادثه آفرین شد

مدیر اورژانس آباده طشک از 3 حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی بخش آباده طشک شهرستان نی ریز که منجربه کشته و مجروح شدن 3 نفر در این منطقه شده است خبرداد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ 3 کشته و محروح در حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته بخش آباده طشک بازهم زنگ خطر نبود اداره راهنمائی و رانندگی جهت اعمال قانون و برخورد با متخلفان ،کمبود آمبولانس و نبودپایگاه اورژانس جاده ای را در این بخش را به صدا در آورد.

  محسن هاشمی مدیر اوریژانس و فوریت های پزشکی آباده طشک به خبرنگار نبض نی ریز گفت: درحادثه اول یک دستگاه موتور سیکلت در روستای کوشکک واژگون که منجر به مصدوم شدن راکب آن شد و پرسنل تلاشگر اورژانس مصدوم حادثه دیده را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی ادامه داد: حادثه دوم در سه راهی جاده ارتباطی آباده طشک به سرچهان روی دادکه با واژگون شدن یک دستگاه خودرو پراید  سرنشین آن مصدوم و برای درمان به مرکز درمانی امام هادی آباده طشک انتقال یافت.

هاشمی در خصوص حادثه سوم که منجر به فوت عابر پیاده شد افزود: در کیلومتر 3 جاده ارتباطی آباده طشک به روستای جزین  بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 با عابر پیاده ، یک خانم از  اهالی شهر آباده طشک در دم جان سپرد.

وی نسبت به ماموریت های انجام شده در همین فاصله زمانی گفت:  در۴۸ساعت گذشته مأموران اورژانس آباده طشک در۱۶ مورد مأموریت امدادی شرکت کرده اند.

مدیر اوریژانس و فوریت های پزشکی آباده طشک بیان کرد: در مهرماه گذشته نیز 167 مأموریت امدادی برای تلاشگران اورژانس آباده طشک به وجود آمده که ۳۱مورد آن توسط اورژانس مرکز درمانی  امام هادی (ع) آباده طشک صورت پذیرفت.

وی در خصوص بیشترین مورد در فوریت های پزشکی در بخش آباده طشک گفت: تصادفات و سوانح ترافیکی به همراه بیماران قلبی عروقی و اورژانس های داخلی بیشترین موارد اعزام را به خود اختصاص داده بودند.

گفتنی است؛ وجود حوادث جاده ه ای در آباده طشک در چند ماه اخیر به شدت افزایش یافته و منجر به تلفات و خسارات زیادی شده که لازم است مسئولین امر به ویژه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان ، مسئولین اداره راه وشهرسازی و بخشداری و فرمانداری با تشکیل جلسه و علت یابی آن از افزایش بیشتر این حوادث جلو گیری نمایند.

شایان ذکر است؛ وجود برخی نقاط حادثه خیز درجاده های بخش آباده طشک ،نبود اداره راهنمائی و رانندگی جهت اعمال قانون و برخورد با متخلفان ،کمبود آمبولانس و نبودپایگاه اورژانس جاده ای را میتوان به بالارفتن آمار تلفات و حوادث رانندگی در این منطقه بر شمرد.

البته افزایش فرهنگ رانندگی صحیح وسالم نیز یکی از عوامل کاهش این حوادث است که این امر نیازمند زمان بیشتری است.

برچسب ها: تصادف ، جاده ، مرگ ، نی ریز ، اباده
نظرات بینندگان