کد خبر: ۹۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
آیت الله ایمانی:

شعار مرگ بر آمریکا هرگز از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: شعار ملی مرگ بر آمریکا در برابر جنایتی است که در طول چند دهه بر ما روا داشته شده و ما باید همواره با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا فضای نابودی این دشمن دیرینه را مهیا کنیم.

شعار مرگ بر آمریکا هرگز از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد

آیت الله اسدالله ایمانی در گفتگو با خبرنگار شیرازه به مناسبت سیزدهم آبانماه روز استکبار ستیزی گفت: همانگونه که شیطان از آغاز خلقت دشمنی آشکارای خود را اعلام کرد، آمریکا نیز دشمنی علنی خود با ایران را از ابتدای شکل گیری اش آشکار کرد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه نماد امروز استکبارستیزی در جهان، کشور و دولت آمریکا است، تصریح کرد: این کشور تاکنون جز دشمنی و نقشه کشیدن بر علیه  ما کار دیگری نداشته است.

وی با شاره به بیانات رهبری در خصوص اینکه آمریکا هرگز به عهد خود پای بند نخواهد بود، اظهار داشت: هویت اساسی و بنای این نظام سلطه و مستبد، بر شکستن حرمت ها، قتل و غارت اموال و منابع جهانیان مخصوصا ایران اسلامی در جهت تثبیت خود و منافعش است.

ایمانی علاوه بر بدقدم عنوان کردن چرچیل، روزولت و استالین خاطرنشان کرد: با حضور متفقین در کشورمان و آمدن رئیس جمهور آمریکا به ایران رفتار مستبدانه آمریکا را به خوبی می توان مشاهده کرد.

امام جمعه شیراز در ادامه با بیان اینکه در 28 مرداد ماه شاهد خیانت این کشورها به ایران بوده ایم، افزود: با تاسیس ساواک در ایران، بسیاری از فرزندان این مرز و بوم که در زیر شکنجه های طاقت فرسا به شهادت می رسیدند را همیشه به یاد داریم.

وی با اظهار اینکه کشور ما طی سالیان طولانی در دوران سیاه پهلوی زیر سلطه استبداد قرار گرفت، خاطرنشان کرد: آمریکا کشوری بوده که در دوران متمادی، دشمنی خود با ایران را به واسطه اعمال خود و تحریم های ناجوانمردانه ای که بر ما روا داشت، به جهانیان نشان داد؛ چنانکه خود نظام سلطه بر تحریم های بسیار، هوشنمدانه و کمرشکن بر علیه ایران اعتراف کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهادت دانش آموزان و فتح لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام را اسناد محکمی دال بر دخالت های آمریکا در کشورمان عنوان کرد و گفت: جنایات آمریکا و اسناد ما بر علیه این نظام سلطه، نمایانگر تلاش های بی وقفه این کشور ظالم در راستای تسلط بر کشور ما است.

ایمانی با تاکید بر اینکه یک دولت و حکومت که این چنین ظالمانه با همه ملت ها برخورد می کند و حتی به دوستان خود هم رحم نمی کند هرگز رفتار مناسب و جوانمردانه نخواهد داشت، تصریح کرد: نباید اکنون که روز مبارزه با استکبار است فراموش کنیم که آمریکا همان دشمن حقیقی و تغییر ناپذیر ما است.

وی با طرح این سوال که آیا درست است ما دست دوستی به سوی دشمن خود دراز کنیم و لبخند تصنعی آنها را واقعی تصور کنیم، افزود: رژیم های غاصب و استکباری بدانند که ما هرگز آمریکا را دوست خود نمی دانیم و شعار مرگ بر آمریکا تحت هیچ شرایطی از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد چرا که ما شاهد ریخته شدن خون هزاران فرزند این ملت بوده ایم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اظهار اینکه تحریم هایی بی سابقه در تمام دنیا که آمریکا با پشتوانه رژیم غاصب صهیونیستی بر کشور ما وارد کرده، مدرک محکمی بر تغییر ناپذیر بودن این دشمن دیرینه است، گفت: شعار ملی مرگ بر آمریکا در برابر جنایتی است که در طول چند دهه بر ما روا داشته شده و ما باید همیشه با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا فضای نابودی این دشمن دیرینه را مهیا کنیم.

ایمانی در انتها با تاکید بر اینکه هرگز نباید غفلت کنیم چرا که دشمن دنبال سوء استفاده و بهره برداری منفی به نفع خودش است، بیان کرد: ما باید وحدت خود را در درون مملکت حول محور ولایت (تولی) و برائت از دشمنان (تبری) حفظ کنیم.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان