کد خبر: ۹۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵

نخستین خانه شطرنج شهرداری شیراز افتتاح شد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: نخستین خانه شطرنج شیراز همراه با دو سالن غیرتوپی در شیراز افتتاح شد.
به گزارش شیرازه، احمد همتی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به برنامه‌های صورت گرفته توسط این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: دو سالن ورزشی غیر توپی آماده‌سازی، تجهیز، راه‌اندازی و جهت بهربرداری و استفاده جوانان و نوجوانان ب به مردم شیراز تقدیم شده است.

وی افزود: سالن ورزشی شهید طباطبایی نیز برای استفاده شهروندان آماده شده، افزود: این سالن آمادگی استفاده برای ورزش‌های رزمی، ایروبیک و آمادگی جسمانی و... را دارد و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز به ساخت و افتتاح سالن ورزشی جهت ورزش‌ پایه و ژیمناستیک در بلوار سرداران اشاره و خاطرنشان کرد: این ورزش پایه ورزش‌های دیگر مانند ورزش‌های رزمی و توپی است که وجود سالن‌های ورزشی ویژه آن در سطح شهر اهمیت ویژه‌ای دارد.

نخستین خانه شطرنج شهرداری شیراز افتتاح شد

همتی با بیان اینکه نخستین خانه شطرنج شهرداری شیراز به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: این خانه شطرنج در کنار مجموعه ورزشی شهدای قصردشت به علاقه‌مندان این ورزش اعم از ورزشکاران متبحر و شهروندان با حضور مربیان مربوط قرار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افتتاح سالن ورزشی ویژه تنیس روی میز را از دیگر برنامه‌های امسال برشمرد و بیان کرد: این سالن ورزشی هم برای استفاده مردم و هم کارکنان شهرداری شیراز پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه‌های زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند عنوان کرد: برخی از مردم، ورزشکار حرفه‌ای و گروهی نیز ورزشکار آماتور هستند و باید زمینه برای استفاده تمامی شهروندان از فضاهای ورزشی فراهم شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز با اشاره به اینکه گروهی طرفدار و علاقه‌مند به ورزش و شرکت در برنامه‌ها، مسابقات و نمایش‌های ورزشی هستند بر لزوم توجه مسئولان به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهر تاکید کرد و اظهار داشت: تمرینات ورزشی در مجموعه سالن‌های ورزشی شهرداری شیراز با حضور مربیان مجرب انجام می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: این سالن‌های ورزشی با حضور  مدیران شهرداری مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و برخی اعضای شورای  اسلامی شهر افتتاح  و به بهربرداری رسید.


منبع: مهر
نظرات بینندگان