کد خبر: ۱۶۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲
استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان خبر داد:

افزایش ۳ برابری تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور نسبت به دور قبل

استاندار فارس با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در این استان گفت: مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور به فارس سه برابر دور اول است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی استان فارس شامگاه جمعه ۲۱ مهر ماه با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان استاندار فارس نماینده ولی فقیه در استان نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان فارس و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی و صنعتگر فارس برگزار شد.

ابتدا استاندار فارس به برخی از اقدامات انجام شده در استان ، اجرای مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به فارس که مهرماه ۱۴۰۰ رقم خورد، پروژه‌‌های عمرانی و... اشاره و سپس اعلام کرد: مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور به فارسی ۳ برابر دور اول است.

وی با اشاره به نقاط حادثه خیز استان فارس را یکی از کشورهای پرخطر در حوزه تصادفات معرفی کرد و از رفع ۱۰۰ نقطه حادثه خیز در استان خبر داد.

ایمانیه در ادامه از رئیس جمهور درخواست کرد تا مجوز خرید تعدادی واگن قطار شهری و برون شهری از خارج را به استان فارس صادر کند تا بخشی از مشکلات ریلی این استان برطرف شود.

وی به محل مشکلات فاضلاب برخی شهرها اشاره کرد و از رفع معضل فاضلاب ۴ شهر دیگر خبر داد و گفت باید پساب شهرها برای استفاده صنایع مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار فارس از آغاز ساخت یک بیمارستان به نام محمدرسول الله با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا نیز خبر داد.

نماینده عالی دولت در فارس در پایان به ظرفیت‌های گردشگری استان اشاره کرد و از آیت الله رئیسی درخواست کرد تا اداره مناطق تاریخی از جمله تخت جمشید، حافظیه و...را به استان فارس واگذار کند تا از این طریق از پتانسیل و ظرفیت‌های این اماکن در راستای پیشرفت بهتر استان استفاده شود.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان