کد خبر: ۱۶۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۴ تير ۱۴۰۳
برگزار شد؛ 

آئین تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در لامرد

 مراسم معنوی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی به همت کانون مداحان، اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، بسیج کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مراسم باشکوه و معنوی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی شامگاه چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ به همت کانون مداحان، اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، بسیج کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی و قرارگاه فرهنگی نمازجمعه لامرد برگزار شد.

 در این مراسم ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین جواد آزاد در خصوص ایام محرم و عزاداری اباعبدالله و سپس برگزاری دور دوم انتخابات سخنرانی کرد و سپس سیدجلیل احمدی مسئول آموزش کانون مداحان استان فارس دقایقی پیرامون موضوع بهداشت حنجره اشاره کرد و گفت: باید برای مداحی، صدا و حنجره را آماده کرد و قاعده اوج و فرود و صعود را رعایت کرد.

 در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود هاشمی دقایقی به ذکر مصائب اهل‌بیت عصمت و طهارت پرداخت و سرهنگ لشکری فرمانده انتظامی لامرد نیز پیرامون برگزاری عزاداری سیدالشهدا و رعایت امنیت روانی، اجتماع و همچنین بایدها و نبایدهای امنیتی سخنانی کوتاه را بیان کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد آزاد امام‌جمعه لامرد، اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولین و خادمین اهل‌بیت عصمت و طهارت نیز در مراسم پیر غلامان و خادمان حسینی حضور داشتند.

 در ادامه این آئین ۱۲ نفر از مداحان و پیر غلامان حسینی شهرستان لامرد تجلیل شدند.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان