کد خبر: ۳۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱

استکبار با انتشار فیلم موهن علیه پیامبر(ص) تودهنی بزرگی ازمسلمانان خواهند خورد

امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) ودهه صادقیه،ازتمام اقشار شهرستان که درمراسم عزاداری این امام عالم و دانشمند شرکت کرده اند قدردانی کرد و گفت:در هفته ای که گذشت، انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص)درسالگرد واقعه 11 سپتامبر سرپوشی بر شکستهای آمریکا و صهیونیسم در عرصه های سیاسی و اقتصادی است.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزآنلاین، حجت الاسلام هاشمی زاده افزود: آمریکا و اسرائیل پشت پرده این فیلم موهن بوده و مسلمانان جهان ازاین حیث کاملا آگاه بوده و کشته شدن  چهارآمریکایی ازجمله سفیر آمریکا درلیبی و تصرف سفارت آمریکا درمصر خود از اولین جوابیه های مسلمانان درجهان درقبال انتشارفیلم موهن به پیامبرواسلام است.

وی اظهار کرد: آمریکا، دول غربی و رژیم صهیونیستی با این کار خود میخواستند بیداری اسلامی درجهان را هیچ و پوچ تلقی کنند و باردیگر مسلمانان جهان با تظاهرات گسترده خود و به خاک وخون کشیدن سفارت وسفیر آمریکا تودهنی محکمی به این استکباران زدند و سرتاسر جهان به خاطر این اهانت عزای عمومی است.

وی تصریح کرد:خوشبختانه کشورهای اسلامی ومنطقه بیدارتر شده اند ودربین تمام کشورهای اسلامی تنها کشوری که ساکت نشسته و هیچ اقدامی دراین زمینه انجام نداده عربستان است، کشوری که مسجدالحرام و کعبه قبله مسلمین رادرخود جای داده وبه خاطر نوکری بیگانه واستکباران جهانی سکوت کرده اند وآنهایی که در عربستان حکومت میکنند از یهودیان بنی قریظه هستندوسکوت انها مایه تاسف است در حالی که خانه خدا را درکشورشان جای داده و سکوت میکنند.

حجت الاسلام هاشمی زاده همچنین با اشاره به ولادت حضرت معصومه و روز" دختران" گفت: دختر در بینش قرآنی جایگاه والایی دارد تا جایی که پیامبر(ص)  دختران را با برکت ترین فرزندان دانسته است.

وی به کرامات بی بی فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و افزود : « آیت الله مرعشی نجفی ره به طلاب می فرمود:
علت آمدن من به قم این بود كه پدرم آقا سید محمود مرعشی كه از زهاد و عباد معروف زمان خود بود 40 شب در حرم امیر المومنین علی (ع) بیتوته نمود تا آن حضرت را ببیند، شبی در حال مكاشفه امیرالمومنین علی (ع) را دید كه به ایشان فرمود:سید محمود چه میخواهی؟
عرض كرد:میخواهم بدانم قبر فاطمه زهرا (س) كجاست؟
حضرت فرموده بودند:من نمی توان بر خلاف وصیت آن حضرت قبر را معلوم كنم.
سید عرض كرد:پس من اگر بخواهم آن حضرت را زیارت كنم چه كنم؟
امیر المومنین علی (ع) فرموده بودند:خداوند جلال و جبروت حضرت زهرا (س) را به فاطمه معصومه (س) عنایت فرموده است.هر كس بخواهد ثواب زیارت حضرت فاطمه (س ( را درك كند به زیارت حضرت معصومه (س) برود».

 انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان