کد خبر: ۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱

بزرگترین مسابقه کتاب خوانی در شهرستان لامرد برگزار می شود

مسابقه ای ما بین دانش آموزان دختر در شهرستان با عنوان \"راه روشن\" برگزار خواهد شد که به 50 نفر از دانش آموزان برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامرود همه میدانیم، همه می خوانیم و همه شنیده ایم که شهدا عزیزمان، شاخص ترین وصیتشان بعد از تبعیت و دفاع از ولایت فقیه زمان حفظ شان و کرامت زن در سایه حجاب بوده است.آن هم با جملاتی شبیه به " خواهرم! سرخی خونم را به سیاهی چادرت به امانت دادم، پس امانت دار باش" و ...

خواستیم! در هجوم نا مردمی ها، بی غیرتی ها، بی تفاوتی ها و نگاههای زهرآگین به میراث پاکان روزگار، از اولین شان تا به امروز، نکند خدایی ناکرده ما نیز مبتلا شویم و قدم  شوم مان را بر سرخی خون شان بگذاریم، انگار... هیچ نشده است!

خواستیم! بدانیم و بدانند خواهرانی داریم که هنوز دنبال لبخند رضایت بی بی دو عالم فاطمه زهرا (س) هستند. وتا قیامت مهدی موعود (عج) راست قامتان جاودانه تاریخ خواهند ماند.مثل آنان که سرخی را به امانت برایشان گذاشته اند...

کتاب "چرا با حجاب شدم؟" اثر محمد رحمتی کتابی است است که توسط بسیج دانش آموزی لامرد جهت غنای نسل نوجوانان و جوانان دختر در امر انتخاب حجاب اسلامی با استدلال و دلایل محکم در دسترس دانش آموزان دختر مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان قرار گرفته و در هفته بسیج دانش آموزی از آن مسابقه ای ما بین دانش آموزان دختر در شهرستان با عنوان "راه روشن" برگزار خواهد شد که به 50 نفر از دانش آموزان برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان