کد خبر: ۴۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

امام جمعه اکبرآبادکوار خواستار ارتقای کلانتری کوار به ناحیه انتظامی شد

بایستی نیروی انتظامی شهرستان آنچنان تقویت شود که به عنوان مثال عده ای درویش جرأت نکنند که در روز روشن به روی مردم بی گناه اسلحه کشیده و مردم را به خاک و خون کشند.

به گزارش شیرازه و به نقل از بهارکوار، حجة الاسلام دکتر رمضانی امام جمعه محترم اکبرآبادکوار در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک عید فطر افزود همه ی ما باید تلاش کنیم خوبی ها و فضیلت های ماه مبارک رمضان را تا رمضان آینده در خود حفظ نمائیم و با یکدیگر مهربان و متحد و منسجم باشیم.

دکتر رمضانی در خطبه دوم نماز با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در شهرستان کوار و ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نیروی انتظامی و دستگاه قضائی خاطر نشان کرد درست است که دستگاه قضائی شهرستان پای کار است، منتهی امکانات موجود انتظامی چه در زمینه نیروی انسانی متخصص و چه در زمینه امور نقلیه در جهت تحقق برنامه های دادگستری کوار کافی نمی باشد.

امام جمعه اکبرآباد ضمن درخواست ارتقای کلانتری کوار به ناحیه انتظامی و اسقرار همه ی ادارات آن در شهرستان  و تامین امکانات لازم افزود بایستی نیروی انتظامی شهرستان آنچنان تقویت شود که به عنوان مثال عده ای درویش جرأت نکنند که در روز روشن به روی مردم بی گناه اسلحه کشیده و مردم را به خاک و خون کشند.

نظرات بینندگان