کد خبر: ۴۸۴۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۲
واکنش کوثری به نامه برخی اصلاح‌طلبان به روحانی

رفع حصر سران فتنه به رییس‌جمهور مربوط نمی‌شود/ اصلاح‌طلبان روحانی را هم قبول ندارند

نماینده مردم تهران در مجلس درباره نامه ۹ اصلاح‌طلب به روحانی مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهارداشت: موضوع رفع حصر و آزاد کردن زندانیان به قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی کشور بازمی‌گردد.
شیرازه - محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس به نامه 9 اصلاح‌طلب به روحانی مبنی بر رفع حصر سران فتنه اشاره کرد و اظهارداشت: موضوع رفع حصر و آزاد کردن زندانیان به قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی کشور بازمی‌گردد.

این نماینده مجلس تصریح‌کرد: این اصلاح‌طلبان با اینکه بارها اعلام کرده‌اند که آقای روحانی را قبول ندارند، اما می‌خواهند از وی استفاده کنند تا بتوانند به خواسته‌های خود برسند، اما آقای روحانی جایگاه خود را می‌داند و به وظایفش مسلط است و اگر جوابی هم بدهد در چارچوب قانون خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه فتنه 88 یک سوء‌تفاهم نبود، یادآورشد: کسانی که در فتنه فعال بودند باید دادگاهی شوند؛ اینگونه نیست که به راحتی بگویند تفاهم کنیم، چراکه جنایت فتنه‌گران با این موارد قابل پوشش نیست.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جنوب
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲
0
احتمالا جنابعالی و جناحتان به روحانی رای دادید که رئیس جمهور شدند!؟!!!!!!!!! عجبا!!!!!.... اصلاح‌طلبان که آقای روحانی را قبول ندارند،پس شک نداریم که باند و جناح شما باعث پیروزی روحانی شد!!!و حتماً رفع حصر هم از وطایف شما و هم قطارانتان است... واقعاً که شماها جناب کوثری خیلی ملت را کم اهمیت می دانید و فقط جناح خودتان را در افق دیدتان مشاهده می فرمائید.بس کنید این استدلالهای آبکی را............
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲
0
تکبر از وجنات آقای کوثری مشخص و نمایان هست.
براذرشهید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲
0
اقا یاخانم جنوب ببخشید قدری فهم کن وبدان که شکستن حصر ان دو جانی ازاختیارات قوه ی قضاییه وشورای عالی امنیت ملی است نه رییس جمهور که این مطلب را خود رییس جمهور هم میداند. با اظهار نظرت ثابت کردی که نمی دانی و جاهلی