کد خبر: ۷۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۴

امام جمعه خرامه: دولت نگذارد دوباره بلوای سیاسی به پا شود

کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند، سوخته سیاسی هستند و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم در استان فارس جولان دهند.
به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، پس از استعفای استاندار در هفته های گذشته، گروه ها و طیف های سیاسی مختلف، به بیان اظهار نظر و پیشنهادهایی مبنی بر معرفی سکان دار جدید مدیریت ارشد فارس پرداختند.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه ضمن تاکید مجدد بر صحبت های خود در نماز جمعه هفته گذشته اظهار داشت: سالهاست که استان فارس از یک ثبات مدیریتی برخوردار نیست، هر مسئولی با یک تنش سیاسی کنار گذاشته می شود.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری «استان فارس در قله است»؛ این استان با این همه افتخار و استعداد نباید به بستری تبدیل شود که مسائل جناحی و حاشیه ای در صدر قرار گرفته و پیشرفت و توسعه فراموش شود.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: فتنه و فتنه گر هیچ جایگاهی در استان ندارد، کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند، سوخته سیاسی هستند و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم در استان فارس جولان دهند.

امام جمعه خرامه، ولایت مداری، پرهیز از تندروی سیاسی و توجه به توسعه و پیشرفت استان را از مهمترین ویژگی های استاندار جدید عنوان کرد گفت: وزارت کشور به هیچ وجه نباید راه را برای فتنه گران هموار کند تا دوباره بلوای سیاسی به پا شود.

وی در پایان بیان داشت: اکنون که در آستانه انتخابات هستیم، نیاز است که مسئولین هرچه سریعتر به این مسئله پایان دهند تا بتوانیم یک انتخابات خوب برگزار کنیم و عده ای نتوانند بساط سیاسی و دلالانه خود را پهن کنند.

نظرات بینندگان