شیرازه

آرشیو
بسیج سازندگی نماد خدمت بی‌منت به مردم مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

بسیج سازندگی نماد خدمت بی‌منت به مردم

مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی جهادگران و خدمت بی‌منت آنان به مردم است و سالروز بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تا به امروز به‌عنوان الگویی از خدمت‌رسانی خالصانه شناخته می‌شود.
با خودمحوری فردی و گروهی مبارزه کنید وصیت‌نامه شهید علیرضا مؤذنی:

با خودمحوری فردی و گروهی مبارزه کنید

شهید علیرضا مؤذنی در وصیت‌نامه خود آورده است: در محیط دانشگاه تربیت معلم و هر جای دیگر جامعه اسلامی که هستید با هرگونه خودمحوری فردی و گروهی مبارزه کنید، خط تنها خط امام و وحدت ما وحدت تمام اقشار اسلامی است.
صفحه ۱۷۸ قران کریم کلامی از جنس نور؛

صفحه ۱۷۸ قران کریم

صفحه ۱۷۸ قرآن کریم آیات ۹ تا ۱۶ سوره مبارکه انفال تقدیم مخاطبان پایگاه تحلیلی خبری شیرازه می‌شود.
‌افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم شهردار شیراز مطرح کرد:

‌افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم

شهردار شیراز گفت: افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم شیراز و هم موضوعی اولویت‌دار و حائز اهمیت برای مدیریت شهری است.
تلاش وکلا در راستای صلح و سازش رئیس‌کل دادگستری فارس خبر داد:

تلاش وکلا در راستای صلح و سازش

رئیس‌کل دادگستری فارس از وکلا خواست تا در پرونده‌های قضایی به‌خصوص دعاوی خانوادگی در راستای ایجاد صلح و سازش تلاش کنند و از آنان خواست تا به سوگند خود پابند بوده و تابع سیاست قوه قضائیه و ولایت‌فقیه باشند.
دوئل انتخاباتی شیراز در راند دوم

دوئل انتخاباتی شیراز در راند دوم

استان فارس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز زرقان و حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و رقابت میان ۶ نامزد باقی مانده است و همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای دو حوزه انتخابیه مجلس در فارس است.
مرکز اسناد جنوب کشور پذیرای اسناد گذشتگان  رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در گفتگو با شیرازه خبر داد:

مرکز اسناد جنوب کشور پذیرای اسناد گذشتگان

 رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور گفت: مدیریت منطقه جنوب آمادگی دارد اسنادی که وجود دارد به‌ویژه اسناد تاریخی را نگهداری کند و برای این کار سه راهکار وجود دارد که عبارت‌اند از اهداکردن، خریداری‌کردن و به‌ صورت امانت هم این مرکز از اسناد نگهداری می‌کند.
اجرای ۱۱۲ برنامه توسط گروه‌های جهادی مرودشت مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرودشت در گفتگو با شیرازه خبر داد:

اجرای ۱۱۲ برنامه توسط گروه‌های جهادی مرودشت

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرودشت از اجرای ۱۱۲ برنامه طی هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: موضوعات خدمت‌رسانی، اردو‌های جهادی، پزشکی، خدماتی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان در زمره این برنامه‌ها است.
اعلام پایان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

اعلام پایان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.
معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شیراز

معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شیراز

آئین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز صبح امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان استانی در ستاد فرماندهی ناجا شهرستان شیراز برگزار شد.
نماینده قوی پشتوانه مردمی می‌خواهد مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس:

نماینده قوی پشتوانه مردمی می‌خواهد

مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس گفت: هر چه نمایندگان با آرا بیشتری وارد مجلس شوند یعنی از پشتوانه مردمی قوی‌تری برخوردارند و بهتر می‌توانند از حق و حقوق مردم در مجلس شورای اسلامی دفاع کنند.
 دروغگوی ناشی استعمار  یادداشت؛

 دروغگوی ناشی استعمار 

صادق امینی تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: در روزهای اخیر بی‌بی‌سی فارسی پس از گذشت یک سال و نیم از ناآرامی‌ها در ایران در حالی که جهان شاهد کشتار هزاران نفر از مردم بی پناه غزه است و دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی به محلی برای اعلام انزجار از سیاست‌های دوگانه و جنایت‌کارانه غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی است دست به انتشار اسناد ساختگی و پر از اشتباه فاحش زده که به نوعی افکار مردم درون ایران...
  • ۱