کد خبر: ۱۰۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵

روحانی مردم را ساده فرض نکند

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه نمی‌توان با یک دست دهان منتقدان را گرفت و با دیگری پرچم دفاع از آزادی بیان را بلند کرد، گفت: برخوردهای جناحی و سیاسی دولت با مسائل مختلف باعث شده تا از مسیر اصلی فاصله بگیرد.
 به گزارش شیرازه، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات، گفت: دولت یازدهم در مدت فعالیت خود همواره با منتقدان و نیروهای انقلابی برخورد کرده و حتی شخص رئیس جمهور علیه منتقدان واژه‌هایی مانند بی‌سواد، بی‌شناسنامه و انقلابی‌نما را بکار برده‌است تا آنها را وادار به سکوت کند.

منتظمی ادامه داد: از طرفی رئیس جمهور وقتی در میان مردم حاضر می‌شود از آزادی بیان، آزادی مطبوعات و مسائلی از این دست سخن می‌گوید و ما نمونه‌ای از این اظهارات را در نمایشگاه مطبوعات شنیدیم،  ولی با افشاگری رئیس دستگاه قضا مردم متوجه شدند که این اظهارات رئیس جمهوری هم مانند وعده‌هایی که داده، شعاری بیش نیست.

وی تاکید کرد: این خیلی بد است که رئیس جمهور کشورمان با چنین مسائلی اینگونه دوگانه برخورد کند، از طرفی آقای روحانی نباید طوری سخن بگوید که عده‌ای در خارج کشور از آن بهره‌برداری کنند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: برخورد دوگانه دولت و رئیس جمهور در دفاع از آزادی بیان و مطبوعات غیر از اینکه مردم را نسبت به عملکرد دولت بدبین می‌کند چیزی درپی ندارد. آقای روحانی باید با مردم روراست و شفاف باشد، مردم مسائل را بخوبی درک می‌کنند و رئیس جمهور نباید آنها را ساده فرض کند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه نمی‌توان با یک دست دهان منتقدان را گرفت و با دیگری پرچم دفاع از آزادی بیان را بلند کرد، گفت: متاسفانه برخوردهای جناحی و سیاسی دولت با مسائل مختلف باعث شده تا از مسیر اصلی فاصله بگیرد و این مسئله به مردم آسیب خواهد زد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان