کد خبر: ۱۰۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵

سانحه رانندگی در بلوار مدرس دو مصدوم بر جای گذاشت

برخورد موتور سیکلت و پراید دو مصدوم برجای گذاشت.

سانحه رانندگی در بلوار مدرس دو مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز، درساعت 19:28 دقیقه روز گذشته، گزارش یک سانحه رانندگی، آتش نشانان از ایستگاه نوزده را روانه محل حادثه در بلوار مدرس کرد.

رحیم مرادی فرمانده ایستگاه نوزده در این باره گفت : در اثر برخورد موتور سیکلت با خودروی پراید، باک بنزین موتور سیکلت سوراخ شده و نشتی بنزین بوجود آمده بود، از این رو آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه، ضمن عملیات ایمن سازی بوسیله علائم هشداردهنده و تخلیه کامل باک بنزین موتور سیکلت، عملیات کمک و انتقال مصدومین که یک زن 23ساله و یک مرد 20 ساله بودند را انجام دادند.

در پایان، تیم امدادی بعد از پاشیدن خاک برروی بنزین سطح آسفالت، لغزندگی خیابان را به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی برطرف کرده و به ایستگاه بازگشتند.

از جمله حوادث حریق قابل ذکر در روز گذشته مربوط به حریق باغ واقع در بلوار چمران بود که در ساعت 23:25 دقیقه توسط شعله باز کبریت به وقوع پیوست که آتش نشانان از ایستگاه 2 باتوجه به مسافت طولانی وعدم دسترسی به حریق بااستفاده از آتش کوب حریق را اطفاء کردند.

وهمچنین در ساعت 12:30 دقیقه روز گذشته گزارش آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک امام حسین آتش نشانان از ایستگاه 7 را به محل حادثه کشاند. این آتش سوزی که در اثر بازی کردن افراد خردسال با آتش و پرتاب ترقه بر روی مواد قابل اشتعال ایجاد شده بود منجر به آتش سوزی قسمتی از حیاط منزل مسکونی شد.

براساس گزارشات موجود هیچ فرد و گروه سنی از خطرات ناشی از آتش بازی در امان نیست. ولی کودکان زیر شانزده سال بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند به همین دلیل والدین باید مراقبت بیشتری در رفت و آمد، بازی و سرگرمی کودکان خود داشته باشند و در صورت مشاهده مواد محترقه و مشکوک در لوازم فرزندان این مواد را از منزل خارج کنند.و همیشه یک دستگاه خاموش کننده آتش نشانی در منزل داشته و در صورت بروز هر گونه حریق و حادثه با حفظ خونسردی در اسرع وقت با شماره 125 تماس گرفته و مراتب را با ذکر دقیق نوع حادثه و نشانی اطلاع دهند.



انتهای پیام/


نظرات بینندگان