کد خبر: ۱۰۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵

نگین زاگرس شهری بدون پارکینگ

پارکینگ در اردکان به رویایی تبدیل شده است که امیدواریم مسئولان مربوطه برای رفع مشکل ترافیک و احداث پارکینگ اقداماتی انجام دهند.

به گزارش شیرازه  به نقل از مارگون این روزها نبود پارکینگ یکی از دغدغه های رانندگان؛ مسافران وگردشگران ومردم در اردکان برای پارک خودرو شده که احداث پارکینگ یکی از مهمترین نیازهای عمرانی شهر اردکان است.

شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان یکی از پرتردد ترین شهرهای استان فارس است که این شهر کمبود پارکینگ و شلوغی خیابانها رنج می برد.

اطراف بسیاری از خیابانهای شهر اردکان مملو از خوردورهایی است که گویای نبود پارکینگ در شهر می باشد، خودروهایی که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود و به دلیل نبود پارکینگ ممکن است در جاهایی که نباید ، پارک نماید.
این در حالی است که بسیاری از مطب های پزشکان و داروخانه ها، فروشگاه ها و مغازه ها وپاساژها در مرکز شهر اردکان و در خیابان امام واقع شده اند که روزانه شهروندان زیادی به این قسمت شهر مراجعه و به دلیل نبود پارکینگ برای پارک خودرو دچار سردرگمی می شوند.

برخی هم که چاره ای جز پارک برای انجام کارهای ضروری را ندارند، به ناچار پارک دوبل می کنند که با جریمه های سنگین مواجه می شوند.

با توجه به قرارگرفتن در فصول سرد سال و نزدیک شدن به زمستان، این روزها خیابانهای شهر با ازدحام بیشتر خودروها مواجه شده و نبود پارکینگ این روزها به دغدغه ای مهم تبدیل شده است.

خیابانهایی که این روزها زیر بار ترافیک پیدا نیستند و هر روز علاوه بر معظل ترافیک، نبود پارکینگ هم دغدغه اصلی شهروندان وگردشگران شده است.

به نظرمی رسد به جای کارهای عمرانی غیر ضروری و کارهایی که اگر انجام نشوند هم مشکلی پیش نخواهد امد، باید به فکر به پارکینگ بود.

در ایام مختلف سال خصوصا ایام نوروز و تابستان مسافران و گردشگران زیادی به شهر اردکان سفر می کنند و برای دیدن شهر و آثارمذهبی و تاریخی و  ... نیاز است که شهر ما یک پارکینگ داشته باشد تا مسافران با خیالی راحت خودروی خود را پارک و از مناطق دیدنی شهر بازدید نمایند.

انگار پارکینگ  در اردکان به رویایی تبدیل شده است که امیدواریم مسئولان مربوطه برای رفع مشکل ترافیک و احداث پارکینگ اقداماتی انجام دهند

برچسب ها: پارکینگ ، مارگون ، مسافران
نظرات بینندگان