کد خبر: ۱۰۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵

تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت

محمدرسول زارع از معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت تودیع و محمدکریم میرزایی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت معرفی گردید.

به گزارش شیرازه سایت خبری مرودشت نا، مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت با حضور معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس و جمعی از مسئولان شهرستان مرودشت در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم محمدرسول زارع از معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت تودیع و محمد کریم میرزایی که پیش از این در سمت معاونت فرمانداری شهرستان رستم انجام وظیفه می کرد به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان مرودشت معرفی گردید.

آیت الله موسوی نژاد رییس حوزه علمیه مرودشت در این آیین ضمن بیان تقسیم بندی علوم و برشمردن فاضل و رذایل اخلاقی بیان داشت: یکی از شاخصه های مدیر تدبیر می باشد و مدیر باید مدیریت کند.

فرماندار مرودشت نیز در این آیین بیان داشت: گرچه در اثر بیکاری و رکود به مردم فشار وارد شد اما دولت در این مدت با تدبیر کشور را اداره کرد.

علی اکبر نجیب زاده

علی اکبر نجیب زاده در خصوص چگونگی آشنایی به معاون جدید بیان داشت: درمرحله دوم انتخابات یک هفته در حوزه انتخابیه نورآباد حضور داشتم و در این مدت از نزدیک با فعالیت محمدکریم میرزایی آشنا شدم.

نجیب زاده با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص برجام به بیانات مسئولان مملکت در خصوص امکان پاسخگویی به طرف مقابل استناد کرد.

محمد رسول زارع معاون سیاسی اجتماعی سابق فرمانداری مرودشت

محمدرسول زارع معاون سیاسی اجتماعی سابق فرمانداری مرودشت بیان داشت: این مسئولیت را با عزت و سربلندی ترک کردم و هرگز وقت خود را صرف حواشی نکردم و هیچ وقت از نهادها، ادارات و شهرداری مطالبه غیرقانونی نداشتم و اگر ناخواسته کوتاهی کرده ام از تمام مردم شهرستان مرودشت حلالیت می طلبم.

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس به ارزیابی دولت توسط گروه های مختلف اشاره و بیان داشت: برخی معتقد هستند دولت در این سال ها موفق نبوده و دلایل خاص  خود را دارند و این ها عمدتا از طیف مخالفین دولت هستند و برخی دیگر با توجه و مقایسه عملکرد دولت با دولت قبلی، عملکرد دولت تدبیر و امید را مثبت عرض می کنند و برخی هم عملکرد را نه چندان خوب و نه چندان بد دانسته و من حیث المجموع عملکرد دولت را قابل قبول می دانند.

محمدمهدی صغیر معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس

محمد مهدی صغیر بیان داشت: ما برای یک ارزیابی صحیح باید شرایط زمانی و مکانی به دست گرفتن قدرت توسط دولت را ارزیابی کنیم.

صغیر افزود: رییس جمهور برای برخی وزارت خانه ها مجبور بود دوسه نفر را پیشنهاد دهد و برای وزارت ورزش و جوانان پنج نفر را پیشنهاد داد. در ایران دو سال پارلمان با ریاست جهوری همراه نبود و بسیاری از لوایح دولت مسکوت ماند یا با تاخیر تصویب شد.

وی در خصوص اعتقادات رییس دولت سابق پیرامون احزاب بیان داشت: رییس جمهور دولت قبل با صراحت اعلام می کرد که اعتقادی به احزاب ندارد و در چند سالی که از دولت تدبیر می گذرد خلاف این قضیه مشهود است و ما در استنداری فارس حدود بیست جلسه با احزاب اصولگرا و اصلاح طلب داشته ایم.

وی در خصوص دستاوردهای توافق هسته ای بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران تا قبل از توافق هسته ای ذیل اصل 7 منشور سازمان ملل متحد بود و در آن زمان اعلام می شد که گزینه های نظامی روی میز است و درست هم بود و از 23 کشوری که ذیل این اصل قرار گرفتند تنها ایران مورد حمله قرار نگرفت و تدابیر دولت کارساز شد.

وی بیان داشت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می کند، دشمن توافق کرده است اما در زمان اوباما هم موانعی تراشید و برای دادن ایرباس و بوئیینگ مانع تراشی کرد.

وی افزود: ما قوانین خوبی داریم اما اکثر مواقع در اجرا با مشکل مواجه می شویم.

وی وضعیت مناطق ویژه اقتصادی کشور را با مناطق آزاد دیگر کشورها مقایسه کرد و بیان داشت: مناطق ویژه اقتصادی کشور ما بارانداز کالاهای وارداتی است.

وی بیان داشت: برای بهبود وضعیت اقتصادی باید ده دولت متعهد روی کار آیند و دولت فعلی تاکنون از خراب ترشدن اوضاع جلوگیری کرده است و یقینا دولت های بعدی باید کار ساختن اقتصاد را بر عهده بگیرند.

وی اظهار داشت: کمتر مدیری را می توان یافت که ابتدا فکر خود و خانواده خودش نباشد و سلامت نفس و دست پاکی باید از ویژگی های یک مدیر باشد و معاون سیاسی سابق فرمانداری مرودشت این ویژگی ها را دارد و دنبال پست نیست و روزی هم که قرار بود به فرمانداری مرودشت بیاید با اکراه این سمت را پذیرفت.

وی بیان داشت: معاون جدید فرمانداری مرودشت از صفر شروع کرده و سال ها دهیار بوده و با مشکلات روستاها آشنا است و چند سال در شهرستان رستم کارشناس فرمانداری بوده و بخشداری یکی از بخش های فراشبند و معاونت فرمانداری شهرستان رستم را در کارنامه خود دارد و یکی از امتتیاز های وی این بوده است که پست مدیریتی داشته است خصوصا این که این پست در شهرستان رستم بوده است.

محدکریم میرزایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت

محمد کریم میرزایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت بیان داشت: شهرستان رستم و ممسنی منهای روز انتخابات بسیار مردمی شرف بزرگوار و قدرشناس دارند و هر وقت انقلاب و نظام به آنها احتیاج داشته سنگ تمام گذاشتند.



نظرات بینندگان