کد خبر: ۱۰۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

حضور معاون ورزش اداره کل در جلسه هیات های ورزشی لارستان+عکس

با حضور معاون توسعه امور ورزش اداره کل جلسه مسوولان هیاتهای ورزشی شهرستان لارستان برگزار شد.

 به گزارش شیرازه، سید اسلام موسوی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مسوولان هیأت های ورزشی و تلاش آنها در جهت گسترش ورزش به کارنامه ورزش لارستان اشاره کرد و اظهار داشت: لارستان از شهرستان های برتر استان فارس در عرصه ورزش است.

وی در ادامه سخنان خود به قوانین و آیین نامه های هیأت های ورزشی اشاره کرد و گفت: مسوولان هیاتهای ورزشی باید به طور مداوم آیین نامه های هیاتهای ورزشی را مطالعه کنند تا به خوبی با قوانین و مقررات آن آشنا شود و بتوانند در هیاتهای مربوطه و تحت پوشش خود اعمال نمایند.
موسوی همچنین بیان کرد: آموزش ، استعداد یابی و نخبه پروری سه اصلی است که مسوولان هیاتها می بایست به آن توجه کنند و در برنامه های خود به عنوان اولویت لحاظ نمایند.
در این جلسه همچنین محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حضور معاون ورزش اداره کل و حاضرین و مهمانان گزارشی از ورزش لارستان را بیان نمود.
نمایندگان رشته های ورزشی ووشو ، کوهنوردی و هندبال در دو بخش آقایان و بانوان مهمترین مسائل و مشکلات هیأت های ورزشی شهرستان را بیان کردند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل و هیات همراه در ادامه این سفر از اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز ، اماکن ورزشی شهر بنارویه ، تمرینات تیم هندبال نونهالان و سایر اماکن ورزشی لارستان بازدید بعمل آوردند.


نظرات بینندگان