کد خبر: ۱۰۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۵

"تپه شادی" کازرون غرق در لجاجت های سیاسی / شهروندان کازرونی بخاطر منفعت طلبی ها از داشتن مرکزی تفریحی بی بهره اند

کازرون در سالهایی که کمتر شهری مجموعه تفریحی داشته ، با داشتن مجموعه سرگرمی و بازی "تپه شادی" میزبان شهروندان کازرونی و شهرهای دور ونزدیک بوده است .

به گزارش شیرازه  بیش از ده سال است که کازرون از نداشتن یک مجموعه تفریحی و سرگرمی با فضایی طبیعی رنج می برد .

درحالی که کازرون در سالهایی که کمتر شهری مجموعه تفریحی داشته ، با داشتن مجموعه سرگرمی و بازی "تپه شادی" میزبان شهروندان کازرونی و شهرهای دور ونزدیک بوده است .

مجموعه "تپه شادی" که زمانی محل تفریح تعطیلات پایان هفته  کودکان و نوجوانان و حتی پیر وجوان شهرسبز سلمان بود و زمانی شور غیرقابل وصفی در آن به چشم میخورد ، سالهاست تعطیل شده و تقریبا هیچ تجهیزاتی که بتوان از آن استفاده کرد در ان باقی نمانده است .

به شهرهای دیگر مثل فراشبند و نورآباد که نگاه میکنیم اما چیز دیگیری دیده می شوند . این شهرها حالا دارای چرخ و فلک و ترن و مدل های مختلف تجهیزات بازیهای مهیج برای شهروندان هستند اما کازرون با از دست دادن داشته هایش به تعدادی فلزات غیر استاندار رنگارنگ که برای ورزش عمومی در پارک ها بکارگیری شده است اکتفا کرده .

به راستی متولی این امر چه کسی و یا چه کسانی هستند ؟

در ابتدای آغاز به کار شورای شهر در نشستی که برخی خبرنگاران نیز حضور داشتند گفته شد که شهرداری پیگیر است مجموعه "تپه شادی" را راه اندازی کند اما با گذشت قریب به 4 سال هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است .

در آن زمان گفته می شد که نیمی از مجموعه تپه شادی متعلق به شهرداری است و نیمی دیگر متعلق به مالک حقیقی است و ظاهرا مانع راه اندازی "تپه شادی" مالک است که نه حاضر به فعال کردن مجموعه است و نه اینکه مجموعه را در اختیار شهرداری یا شخص دیگری قرار می دهد .

بهترین و زیباترین تپه شهر کازرون این روزها دارد حتی فضای سبز و زیبا و دلنشینش را هم از دست می دهد و معلوم نیست کی قرار است نابودی کامل این مرکز تفریحی بخاطر لجاجت ها فرا برسد .

به نظر می رسد مالکان یا باید این مجموعه را به یکی از زیباترین شهر بازی های فارس و کشور مبدل کنند و یا آن را به سرمایه گذاران دیگر تحویل نمایند .

 شورای شهر و شهرداری کازرون با نقد وانتقاد میانه ای نداشته و احتمالا پاسخگویی به اذهان عمومی را نیز جزء وظایف خود نمی دانند ، به همین سبب امید اینکه برای یک بار هم که شده در مقام پاسخگویی برآیند بسیار اندک است .

منبع: کازرون خبر ،

نظرات بینندگان