کد خبر: ۱۰۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
خطیب جمعه خرامه:

امیدواریم که شهرستان ما رو به صنعتی شدن برود

خطیب جمعه خرامه گفت :امیدواریم که شهرستان ما رو به صنعتی شدن برود، سرمایه گذاران، اول به وضعیت جاده ها نگاه می کند، ان شاالله خرامه در شاهراه توسعه قرار خواهد گرفت.

به گزارش  شیرازه  حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت یکی از یاران انقلاب و شاگردان حضرت امام(ره) از این دنیا رفتند.

وی افزود: این درگذشت نشان داد که هر کسی در هر مقامی که باشد مرگ در انتظار اوست، آیت‌الله رفسنجانی در زمان قبل و بعد از انقلاب، مسوولیت‌های مختلفی داشتند اما دیدیم که نهایتا همان مسیری را رفتند که یک روزی سهم همه ما خواهد شد.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: در آن دنیا بازار، بازار عمل است، نه مقام، نه پست و نه مسوولیت به درد انسان نخواهد خورد، آنچه که بر اساس عدل الهی مورد حساب و کتاب قرار خواهد گرفت عمل انسان است.

امام جمعه خرامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در مراسمات مختلف گرامیداشت آیت‌الله رفسنجانی گفت: حضور مردم یک حضور فراجناحی بود، چونکه ایشان متعلق به اصل نظام و سرمایه کشور بودند، مردم  آیت‌الله رفسنجانی را در چارچوب اصل نظام اسلامی و مرید امام و یار دیرین رهبری تعریف می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم رنگ و بوی سیاسی نداشت، حضور انقلابی مردم نشان دهنده این بود که ملت ایران به این بلوغ سیاسی رسیده‌اند که اختلافات سیاسی را درون خود حل کرده و نگذارند به نظام آسیبی برسد.

حجت الاسلام صباحی ضمن تشکر از پی‌گیری‌های نماینده مردم در مجلس بیان داشت: برنامه ششم توسعه در حال بررسی است و یک الحاقیه برای نظام‌مند کردن برداشت آب از سدها به بند 45 اضافه شد، از این پس طبق قانون، وزارت نیرو بر اساس طرح الگوی کشت به کشاورزان آب می‌دهد و دولت هم برای تمام استان‌ها طرح الگوی کشت ارائه خواهد کرد.

امام جمعه خرامه تصریح کرد: امیدواریم که شهرستان ما رو به صنعتی شدن برود، سرمایه گذاران، اول به وضعیت جاده ها نگاه می کند، ان شاالله خرامه در شاهراه توسعه قرار خواهد گرفت، آینده روشن کارخانه سیمان و کارخانه قیری که قرارداد خود را با اداره کل راه و شهرسازی فارس و بوشهر بسته است، نوید توسعه و اشتغالزایی شهرستان را می دهد.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در نماز باران گفت: در آداب نماز باران نوشته شده که باید تکرار شود، مردم نباید ناامید شوند، از روحانیون می خواهیم که نماز باران را روستاها و سایر مناطق شهرستان اقامه کنند.

منبع:  صدای خرامه،

نظرات بینندگان