کد خبر: ۱۰۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
امام جمعه بخش پاسارگاد :

اختلاف میان مسئولان باعث سوء استفاده دشمنان می شود/ مردم بخش پاسارگاد خواستار اداره گاز مستقل هستند

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: مسئولان و سران قوا از اختلاف دست بردارند که اگر اختلافی که میان مسئولان و سران قوا هست به افکار عمومی کشیده شود، باعث سوء استفاده دشمنان و یاس و ناامیدی مردم می شود.

به گزارش  شیرازه ؛حجت الاسلام محمد پردل در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تقوابه معنای نگهداری یا خویشتنداری و به تعبیردیگریک نیروی کنترل درونی است که انسان را در برابر طغیان شهوات حفظ می کند و همچنین به تعبیر امیرالمومنین (ع)، تقوا دژی مستحکم و غیر قابل نفوذ برای بندگان خداست.

وی ادامه داد: معیار فضیلت، افتخار انسان و مقیاس سنجش شخصیت انسان دراسلام تقوا هست که درقرآن خداوند فرموده ان اکرمکم عند الله اتقاکم  که به صورت یک شعار جاودانه اسلام درآمده است.

امام جمعه بخش پاسارگاد ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین نواب صفوی و یارانش فدائیان اسلام درسال ۱۳۳۴ به شهادت رسیدند که مهمترین هدفشان تلاش برای استقرار حکومت اسلامی و برداشتن موانع اصلی رسیدن به آن هدف بود.

وی اضافه کرد: رحلت تاسف بار یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی  حادثه ناگواری بود که در این هفته رخ داد.

پردل بیان داشت:  مقام معظم رهبری در مورد شخصیت آیت الله هاشمی  فرمودند:آقای هاشمی از برجستگان انقلاب و از اصیل ترین مبارزان نهضت اسلامی بود که با وجود تفاوتها در فکر و نظر واجتهادهای سیاسی تا آخرین لحظه عمر از مودت وعلاقه اش به مقام معظم رهبری کاسته نشد.

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که امیدبستن به برجام مشکلات اقتصادی  معیشتی و بیکاری را حل نخواهد کرد و شیطان اکبر و دشمنان اصلی ملت ایران آمریکای جنایتکار وهمراهان آن هستند.

وی ادامه داد: مسئولان  و سران قوا از اختلاف دست بردارند که اگر اختلافی که میان مسئولان و سران قوا هست به افکار عمومی کشیده شود، باعث سوء استفاده دشمنان و یاس و ناامیدی مردم می شود  و مهم ترین وظیفه مسئولان و مردم،  تقویت عوامل اقتدار ملی وشناخت دشمن است.

پردل ابراز داشت: چهار عنصر باعث اقتدار کشور هست، ایمان ومعرفت دینی،قدرت علمی ، اقتصاد مقاوم  و حفظ عزت ملی.

امام جمعه بخش پاسارگاد ادامه داد: مهمترین اهداف کشور که با تامین این اهداف ملت ایران موفق خواهند شد،داشتن دستگاه امنیتی قوی ، داشتن دستگاه نظامی مقتدر ومردمی، حرکت عظیم مردمی به نام بسیج ، روحانیت آگاه به زمان وحاظر در صحنه ، قوه قضائیه مقتدر کامل و دولت برنامه ریز دقیق وشجاع است و باید هر کدام از این عناصر وجود ندارد به وجود آورد و هر کدام هم که هست تقویت شود.

وی بیان داشت: باتوجه به نیاز اداره گاز در بخش پاسارگاد و وجود بالغ بر دو هزار مشترک، مردم خواستار استقرار اداره مستقل گاز در بخش هستند که از مسئولان استان دخواست داریم این مسئله را حل کنند که البته با توجه به اینکه ناحیه مادرسلیمان در چارت سازمانی ثبت شده، پس نیاز هست که سریع راه اندازی شود.

منبع:  طنین پاسارگاد،

نظرات بینندگان