کد خبر: ۱۰۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۵

ستاد دهه فجرشهرستان سپیدان تشکیل شد

اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سپیدان باحضورفرماندار و اعضاء ستاد دهه فجر شهرستان و مسوولان اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .

به گزارش  شیرازه ؛  جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سپیدان مشتاقی لار فرماندار شهرستان با توجه به نگاه مردم و افکار عمومی که مردم خواهند داشت سعی کنید برنامه‌های محتوایی که در شان و جایگاه مردم و زیبنده آنان باشد، اجرا کنیم.

مشتاقی لار تصریح کرد: هدف اصلی ما این است که برنامه‌ها را در راستای وظیفه و تکلیف کمیته‌ها به گونه‌ای انجام دهیم که در حوزه ارزیابی بتوانیم در برجسته کردن شهرستان با برنامه‌های محتوایی نقش موثری را ایفا کنیم.

فرماندار شهرستان گفت:تمامی فعالیت های مربوط به بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و جشن های دهه فجر با همکاری و مشارکت مردم در شهر و مناطق روستایی انجام می گیرد و در این خصوص شاهد تعامل و همدلی همگان هستیم .

وی افزود: باید در قالب جشن های سالگرد انقلاب اسلامی با برنامه های مختلف و نشان دادن عملکرد انقلاب اسلامی در 37سال گذشته به مردم امید داد و روح همکاری ها را افزایش داد .

مشتاقی لار خاطر نشان کرد: از کارهای مهمی که در دهه فجر انقلاب اسلامی باید انجام گیرد بیان دستاوردها های مختلف نظام بخصوص برای مردم و نسل جوان است که همواره مورد تاکید است .

فرماندار شهرستان اظهار داشت:دهه  مبارک فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش های انقلاب رابدرستی  بیان نماییم و با ارائه گزارشی از عملکرد دولت دفاع کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهرستان تصریح کرد:در جهت رشد شهرستان گام های موثری برداشته شده است که در این ایام ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر۵۷میلیارد تومان افتتاح و ۲طرح نیز کلنگ زنی خواهدشد.

فرماندار شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های ویژه این ایام در دو بعد فرهنگی وعمرانی زمان بندی گردیده است افزود:همه دستگاه ها در برگزاری مراسم دهه فجر متولی هستند و می بایست زمینه حضور ومشارکت مردم را ایجاد نمایند.در پایان هر یک ازاعضا پیشنهادات خود رادر زمینه هرچه باشکوه تر برگزار شدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی اعلام کردند.

.منبع:  مارگون

نظرات بینندگان