کد خبر: ۱۰۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
امام جمعه بخش پاسارگاد:

سپاه نور چشم و عضو اصلی انقلاب است

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: سپاه یکی از نیروهای مهم در این مملکت هست و طبق اصل۱۵۰قانون اساسی، نقش سپاه حفاظت از انقلاب و دست آوردهای انقلاب است.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد پردل در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: به تعبیر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  انسان بدون تربیت الهی حیوان است بلکه بدتر از حیوان است.

وی به روز امور تربیتی اشاره کرد و گفت: تحصیلی که بدون تهذیب نفس باشد ضرر دارد، علم به تنهایی بی فایده است و علمی که درآن تربیت و تزکیه نباشد سودی هم ندارد.

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: بسیار از اوقات کسی که عالم است و همه چیز را می داند اما تزکیه،  تصفیه و تربیت الهی نشده است و این چنین علمی برای تباهی بشر است.

پردل در باره تذکرات مقام معظم رهبری در پی مشکلات درمدیریت بحران در جنوب کشور اشاره کرد و ادامه داد: مسولان کشور به جای متوجه کردن اشکال به گذشتگان به چاره اندیشی مسائل بپردازند،مسئولان نباید فرا فکنی کنند واز زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

وی اضافه کرد: این وظیفه قطعی، فوری و همیشگی حکومتهاست که به فکر مردم باشند، بحث خوزستان را باید جدی گرفت،  فمردم مومن و انقلابی خوزستان دین خود را به انقلاب ادا کردند و حالا وقت آن رسیده که مسئولان به این مردم که سالها زیر شکنجه و خمپاره بودند، رسیدگی جدی کنند و مشکل آنان را حل کنند که حقیقتا این وضعیت دلخراش است .

پردل بیان داشت: شعار امسال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل بود،لذا همه قوا باید  تا آخر سال نشان دهند و بگویند برای اقدام و عمل چه کردند.

وی ادامه داد:دولت کارنامه خود را در تحقق رفع رکود، بیکاری  و تورم  منتشر کند،اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شعاری است که با نگاه به خارج و دل بستن به برجام اجرایی نشد.

پردل تصریح کرد: وعده دادن به مردم که چیزی را عوض و حل نمی کند، مردم باید در عمل ببینند و کار را روی زمین باید دید، در بین مردم دید و مردم راضی نیستند.

امام جمعه بخش پاسارگاد ابراز داشت: اگر کسی هم اعتراضی کند، انتقادی کند با برخورد درستی رو به رو نمی شود،ایا این آن دولتی بود که می گفت انتقاد پذیریم، حالا هم که طرح های دو فوریتی را دارند اقدام می کنند که کسی حق انتقاد نداشته باشد، این حق مردمی که انقلاب کردند و پای انقلاب و ولایت ماندند نیست که اینطور برخوردها را ببینند.

وی ادامه داد: شاهدیک جریان  در مملکت هستیم  و آن هم  تخریب و تضعیف نیروهای ارزشی و انقلابی هست که روز به روز درحال پیشرفت است،عده ای عوامل داخلی وابسته با غرب پشت این قضیه هستند که هدفشان حذف نیروهای ارزشی و انقلابی هست .

پردل بیان داشت: سپاه یکی از نیروهای مهم در این مملکت هست و طبق اصل۱۵۰قانون اساسی نقش سپاه حفاظت از انقلاب و دست آوردهای انقلاب  است.

وی اضافه کرد: انشالله مثل همیشه جلوی این فتنه تخریب وتضعیف نیروهای انقلابی را خواهند گرفت، چرا که نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگترین سنگر های دفاع از ارزشهای الهی نظام ما بوده وخواهد بود و سپاه نور چشم و عضو اصلی انقلاب است.


پردل ادامه داد: البته ما در این شهرستان و بخش شاهد این جریان  (تخریب وتضعیف نیروهای انقلابی) هستیم وبا گزارش دهی علیه نیروهای انقلابی سعی در  عملی کردن این جریان دارند که البته با هوشیاری و دقت بالا این جریان خنثی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بحث بخشودگی جرائم و دیر کرد وام بانک ها  مطرح شده است که البته این سود بنا به فتوای علما ربا و حرام بوده،  پس بخشودگی در کار نبوده که حالا دل مردم را خوش کنید که خدمت می کنید.

پردل گفت: بحث دیگر پارکینگ عید نوروز است که به نظر می رسد دستهایی در کار است که اجازه ورود خودروها را در شهر بگیرند و کاروان پیاده روی راه بیاندازند.

وی اظهار داشت: دهیاریها و شورای روستاها و شهر با هم متحد شوند واز این فرصت به خوبی استفاده کنند تا منفعتی  شامل حال عموم مردم بخش شود و جلسه ای در مرکز بخش تشکیل شود و به یک نتیجه خوب و مطلوبی برسید مسئله مهم اینکه غرفه ها بومی شود و از خارج کسی را وارد نکنید، بگذارید مردم همین بخش برگزار کنند تا بلکه به درآمدی برسند.

منبع: طنین پاسارگاد

نظرات بینندگان